1. اجتماعی
  2. کدام مدیران زنجان از بدنه دولت جدا می‌شوند؟

کد خبر: 6082

کدام مدیران زنجان از بدنه دولت جدا می‌شوند؟

کدام مدیران زنجان از بدنه دولت جدا می‌شوند؟

 

 

 

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت از یک فهرست ۳۰ نفره وزارت کشور به رئیسجمهور در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان سخن گفته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  وزیر کشور در اظهاراتی گفته؛ تعداد ۱۴ استاندار شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند، حدود ۳۰ نفر را در فهرستی به رئیس جمهور ارائه کردیم، تا ایشان سوابق این افراد را بررسی کرده و نظرات خود را ارائه کنند تا پس از آن افراد مورد نظر را به هیات دولت معرفی کنیم.

قانون منع بکارگیری بازنشستگان طی ماه های اخیر یکی از موضوعات داغ رسانه‌ای کشور و استان بوده و سوالات بی‌شماری در خصوص شامل شدن مدیران استانی به مفاد این قانون طرح شده است.

آنگونه که برخی مناقع آگاه به “همدلی‌زنجان”؛  گزارش دادند، تاکنون چهارنفر در استان زنجان شامل این قانون خواهند شد و اسداله درویش امیری، استاندار زنجان نیز جزو لیست مشمولین خواهد بود. وزارت کشور نیز گزینه های احتمالی استانداری زنجان را در دست بررسی دارد.

نام سه مدیر دیگردر استان زنجان نیز جزو لیست چهارنفری هستند که در لیست وزارت کشور به آن ها اشاره شده است. یکی از معاونان استاندار و یکی از فرمانداران جزو این لیست هستند.

جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی نیز در اظهاراتی گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سال ۱۳۹۵ تصویب شده است؛ آنچه اخیرا اتفاق افتاد اصلاحیه‌ای بر تبصره یک این قانون است. براساس اطلاعاتی که ما جمع آوری کردیم در بین مقامات و مسئولین ۲۱۰ نفر مشمول این قانون می‌شوند که باید تا ۲۶ آبان ماه نسبت به جایگزینی آنها اقدام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نحوه‌ سؤال کردن مدیران باهوش و کارآمد در محل کار
خبر قبلی
۱۰ روش هوشمند برای معرفی خود در مصاحبه کاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست