1. اجتماعی
  2. کسب رتبه سوم استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان کشور

کد خبر: 1694

کسب رتبه سوم استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان کشور

 

کسب رتبه سوم استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان کشور

۱۸ هزار نفر دانش‌آموز پایه اول وارد مدارس استان می شوند

 

 

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به رتبه استان های مختلف کشور در میزان معدل دانش آموزان اشاره کرد و گفت:  استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان کشور رتبه سوم را کسب کرده است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، مرتضی تمجیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه تلاش همکاران آموزش و پرورش استان در کسب این موفقیت قابل توجه است، اظهار کرد: شاهد افزیش قابل توجه میانگین معدل دانش آموزان استان نسبت به سال گذشته هستیم که تحقق این مهم در بخش دانش آموزان روستایی نیز محقق شده است.

وی از رشد میانگین معدل دانش آموزان روستایی استان نیز گفت و افزود:  با توجه به اینکه ترکیب جمعیت استان نسبت به کشور بالا بوده اما رشد قابل توجهی در وضعیت معدل دانش ـموزان مناطق روستایی استان محقق شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه از میزان ۱۸۰ هزار دانش آموز استان ۱۸ هزار نفر مربوط به پایه اول هستند، اظهار کرد: از جامعه ۱۵ هزار نفری معلمان استان زنجان امسال دو هزار نفر از معلمان درخواست انتقال درون و برون استانی داشته‌اند.

وی به مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی کشور اشاره کرد و افزود: دانش آموزان استان زنجان در مسابقات فرهنگی هنری توانستند در بخش پسران ۱۷ مقام اول تا سوم و ۱۵ رتبه برگزیده کشوری کسب کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانش آموزان استان زنجان در رشته بدمینتون مدال نقره کشوری را در تیمی کسب کرده اند، یادآور شد: ۳ مدال طلای در بخش انفرادی و یک مدال برنز و همچنین در رشته های فنی و حرفه ای نیز دو رتبه برتر در رشته های صنایع غذایی و نساجی توسط دانش آموزان استان کسب شده است.

وی از سنجش اولیه دانش آموزان قبل از ورود به سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این سنجش ها همجون سنجش جسمی، هوشی و معولیتی است که در سال جاری برای ۱۸ هزار نوآموز از طریق پایگاه های مربوطه مورد سنجش قرار می گیرند.

تمجیدی از کسب رتبه سوم استان زنجان در میانگین معدل دانش آموزان خبر داد و تاکید کرد:

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جایگزینی کشت پسته با هندوانه در دشت رجعین زنجان
خبر قبلی
احیای دوباره شبکه توزیع برق روستای قره‌گونی در ایجرود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست