1. اجتماعی
  2. کسب رتبه سوم زنجان در اجرای طرح ارتقاء سواد رسانه ای

کد خبر: 8210

کسب رتبه سوم زنجان در اجرای طرح ارتقاء سواد رسانه ای

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به آغاز فازدوم اجرای طرح ارتقاء سواد رسانه ای با نصب نرم افزار “مجاز یار” گفت: استان زنجان در مرحله نخست اجرای این طرح در بین ۳۱ استان کشور به مقام سوم در اجرای موفق طرح افزایش سواد رسانه‌ای دست یافت و تمامی شهروندان زنجانی می توانند با مراجعه به سایت www. Majazyar.ir و یا با استفاده از آدرس لینک  http://yon.ir/1trBZ  نرم افزار را دریافت، نصب و از محتوای آن استفاده نمایند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله سلطانی با بیان اینکه افزایش سطح دسترسی به فضای مجازی موجب بروز آسیب های اجتماعی نوپدید در جامعه شده است، تاکید کرد: ارتقای سواد رسانه ای  مخاطبان در عصر حاضر به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده که باید در سیاست‌گذاری های فرهنگی جهت مقابله با آسیب ها وتهدیدات فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.

وی تهدیدات و آسیب های فضای مجازی را زمینه ساز انواع آسیب های اجتماعی و روانی برشمرد و خاطر نشان کرد: سازمان امور اجتماعی کشور برای شناسایی و پیشگیری و کاهش آسیب های نوظهور فضای مجازی، در اقدامی ابتکاری نرم افزاری را  توسط متخصصین جوان ایرانی کشور با نام “مجاز یار” طراحی و تولید نموده که هم اکنون در سراسر کشور در حال اجرا می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه، طرح نرم افزار “مجاز‌یار” توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور ازاوایل  آبان ماه در استان در حال اجرا می باشد، تصریح کرد: نرم افزار مجازیار در قالب محیطی تعاملی و جذاب به آموزش مفاهیم کلیدی مهارت‌های مرتبط با رسانه در دنیای امروز می پردازد .و محتوای ارائه شده در نرم افزار در قالب متن ، ویدئو ، سخن اساتید ،عکس نوشت و پادکست دارای مطالب جامعی در مورد جهان امروز است تا به ارتقاء سواد رسانه ای و مهارات های مرتبط با آن و افزایش سطح آگاهی کاربران بپردازد.

وی ادامه داد: سهمیه شرکت کنندگان استان در این طرح بالغ بر ۵ هزار نفر در فاز اول بود که با اولویت کارکنان دولت و خانواده آنان با همکاری فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی به اجرا درآمد و با عنایت به آغاز فاز دوم، این بار طرح ملی ارتقاء سواد رسانه ای ( اپلیکیشن مجازیار ) برای همه آحاد جامعه شامل تمامی شهروندان استان و شهرستان ها اجرا می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استقرار شرکت های آی‌تی ذیل وزارت دفاع در استان زنجان
خبر قبلی
اقدام تحسین برانگیز آموزگار زنجانی برای دایر نمودن کلاس درسش در روستا
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست