کسب عنوان برگزیده توسط عکاس زنجانی در جشنواره ملی عکس «ماسار»

کسب عنوان برگزیده توسط عکاس زنجانی در جشنواره ملی عکس «ماسار»

 

 

 

جشنواره ملی عکس «ماسار» با معرفی برگزیدگان خود در سه بخش طبیعت، نوروز و میراث تاریخی به کار خود پایان داد و عکاس زنجانی، عنوان برگزیده بخش میراث تاریخی را از آن خود کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حمیدرضا بازرگانی، هنرمند عکاس زنجانی همراه با  مهدی زارع اصل و حامد دریایی موفق به دریافت عنوان برگزیده این بخش شد.

اولین جشنواره ملی عکس «ماسار» به همت کانون دانشجویی دایره آبی و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و با شرکت بیش از ۳۵۰۰ قطعه عکس با موضوعات طبیعت، محیط زیست، میراث فرهنگی و آیین نوروز به دبیری مسعود مکاری، در دانشگاه تهران برگزار شد و مجتبی آقایی، سیف الله صمدیان و هدیه تهرانی اعضای کمیته داوری این جشنواره بودند.

در آیین اختتامیه این جشنواره، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران اعلام کرد دوره نخست این جشنواره از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

وی حضور گسترده و چشم‌گیر هنرمندان عکاس را یکی از دلایل اعتبار نخستین جشنواره ملی عکس ماسار دانست.  بنا به گزارش دبیرخانه ۹۲۰ عکاس از ۴۲۰ شهرستان بیش از ۳۵۲۷ اثر برای شرکت در جشنواره ارسال کرده بودند.

گفتنی است، حمیدرضا بازرگانی در کارنامه هنری خود سوابقی از جمله طراحی، ایده‌پردازی و تاسیس چند جشنواره عکاسی، جایزه عکس و همایش تخصصی عکاسی دارد. وی هم‌اکنون به عنوان مدرس عکاسی در استان زنجان فعالیت می‌کند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«فرشاد» و «مسعود» اقتصاد ایران
خبر قبلی
خود را در مقابل یک میلیون و ۵۸ هزار زنجانی، متعهد و پاسخگو می دانم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست