1. اجتماعی
  2. کشف احتکار مواد غذایی ۵ میلیاردی در زنجان

کد خبر: 22600

کشف احتکار مواد غذایی ۵ میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ ” ایرج خانی پور ” با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی کسب خبری در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار در شهر زنجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی این واحد و هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران به همراه بازرسان سازمان صمت به نشانی اعلامی اعزام و در بازرسی از این واحد اقلام غذایی از جمله شکر ، قند ، چای ، عدس ، برنج و آرد قنادی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ خانی پور احتکار کالاهای ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را غیر اخلاقی عنوان و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلفاتی اعم از دپو در خصوص شوینده ها ،مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده ها ،ماسک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تله فراعادی سازی پیش پای ابراهیم رئیسی
خبر قبلی
افزایش ابهامات در خصوص تبدیل وضعیت امیرمرزبان + سند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست