کشف کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریالی با فروش اموال وراث در زنجان

کشف کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریالی با فروش اموال وراث در زنجان

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که با کلاهبرداری منزل مسکونی وراث را به بیش از ۲ میلیارد ریال فروخته بود توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جعفر کردلو” درباره این خبر اظهار کرد:در پی دریافت شکوائیه ای از دادسرای زنجان مبنی بر کلاهبرداری از شاکی و فروش یک واحد مسکونی بدون اطلاع وراث توسط ماموران آگاهی زنجان پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد فردی مدارک منزل مسکونی وراث را به دست آورده و بدون اطلاع آن ها منزل مسکونی را به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به فروش رسانده است.

کردلو اظهار داشت:شاکی پس از خرید ملک متوجه شده است که این ملک متعلق به وراث بوده که بدون اطلاع آن ها و با جعل مدارک و کلاهبرداری فروخته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد:دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی،وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

“کردلو” اظهار داشت:با ارائه دلایل و مدارک متهم در بازجویی های بعمل آمده به کلاهبرداری از شاکی اعتراف که این متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فعالیت ۱۰ مرکز معاینه فنی خودرو در استان زنجان
خبر قبلی
نقشه‌های هوایی شهرهای استان به روز رسانی خواهد شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست