1. اجتماعی
  2. کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه دست ساز در زنجان

کد خبر: 20040

کشف یک تن پیش ساز مواد محترقه دست ساز در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۵۵ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه دست ساز و بیش از ۴۶ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز دیگر خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام اقدامات فنی و پلیس از فعالیت ۵ نفر در تهیه و توزیه مواد محترقه و مواد پیش ساز مواد محترقه دست ساز در سطح شهرستان زنجان قرار گرفته و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند متهمان قصد دارند مواد پیش ساز محترقه تهیه کرده را در وزن های کوچکتر بسته بندی کرده و در سطح شهرستان زنجان توزیع نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران طی پنج عملیات جداگانه و پس از هماهنگی با مقام قضائی و بارعایت موازین شرعی ، قانونی و حفظ حقوق شهروندی به محل اختفای متهمان در سطح شهرستان زنجان اعزام و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ خانی پور خاطر نشان کرد : ماموران موفق شدند از محل اختفای یکی از متهمان ۳۲۵ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه از نوع اکلیل و سرنج به همراه ترازوی دیجیتال ، نایلکس های مخصوص ساخت نارنجک دست ساز به همراه ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود : همچنین ماموران موفق شدند در این عملیات ها از چهار متهم دیگر مقدار ۶۳۰ کیلو مواد پیش ساز محترقه از نوع اکلیل و سرنج و ۲۳ هزار و ۱۷۷ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد : در این عملیات ها در مجموع ۹۵۵ کیلو مواد پیش ساز محترقه و ۴۶ هزار و ۶۷۷ عدد انواع مواد محترقه خارجی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ خانی پور با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این عملیات ها اظهار داشت: متهمان دستگیرشده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خانی پور بر آمادگی کامل پلیس در روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه و خطر ناک ،جان مردم را به خطر اندازند به شدت و برابر قانون برخورد می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نزدیکی سال نو و چهار شنبه آخر سال از شهروندان خواست: در صورت مشاهده خرید و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو، با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استارت جهش تولید خودرو
خبر قبلی
“گلشهر” زنجان در ظلمات…!+فیلم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست