کلانتری مشترک شهرداری زنجان و نیروی انتظامی آغاز به کار می‌کند

 

کلانتری مشترک شهرداری زنجان و نیروی انتظامی آغاز به کار می‌کند

 

 

 

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با تخلفات ساختمانی اقدامات متعددی صورت گرفته است، گفت: در این زمینه ساختمان کلانتری مشترک شهرداری و نیروی انتظامی آغاز به کار خواهد کرد و نحوه فعالیت آن در حوزه برخورد با تخلفات است.

به گزارش همدلی‌‌زنجان؛ مسیح اله معصومی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در حوزه ماشین آلات و لوازم مربوط به آن، اظهار کرد: در همین زمینه پیش‌بینی کردیم که سال آینده در حدود ۱۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات اختصاص یافته و یک ایستگاه به ایستگاه‌های آتش‌نشانی اضافه شود و به هفت مورد برسد.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت زمانی مدیریتی خود را کنترل ساخت و سازها عنوان کرد و گفت: در این زمینه به یک عدالتی رسیدیم که قاضی رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون مشخص نیست و کسی نمی‌تواند در این زمینه دستکاری کند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان ، وی با اشاره به تهیه و تدوین آئین‌نامه سیما و منظر شهری افزود: بر این اساس طرحی ارائه کردیم که نمایی که در محور به عنوان جا و مکانی که محل عبور و مرور شهروندان است نمی‌تواند هر نمایی را داشته باشد و باید ضوابط خاصی داشته باشد.
شهردار زنجان با ذکر اینکه در حوزه طرح تفصیلی نیز دچار ضعف‌هایی بودیم که بر این اساس چون بیش از هشت سال از طرح تفصیلی گذشته بود، در برخی موارد این طرح کارآیی نداشت، گفت: بر همین اساس قرار شد، تمام معابر شهری اسکن شود و اگر معابری نیاز به تخریب و تعریض ندارند باید از سیستم تخریب و تعریض حذف شود.
معصومی با یادآوری اینکه در حوزه احداث میادین تره‌بار نیز در حال حاضر ساخت سه میدان در دستور کار است که دو مورد آن در دست انجام و یکی نیز احداث خواهد شد، اضافه کرد: چند سال قبل و حتی ابتدای سال نیز چنین نبود و ما با این کار عدالت شهری را در شهر ایجاد کردیم و در الهیه، پونک و خیابان نواب صفوی ساخت سه میدان میوه و تره‌بار را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: در حوزه بازگشایی معابر نیز در خیابان زینبیه غربی ادامه تملکات را در دست انجام داریم، و در همین بخش از سمت خیابان هفت تیر به سمت خیابان شهدا نیز اقداماتی انجام شده است.
شهردار زنجان با بیان اینکه در حوزه جمع‌آوری مشاغل مزاحم نیز مرکز فروش خودرو را در دست ساخت داریم، گفت: در سال آینده ما شاهد بازگشایی این محور برای جمع‌آوری محورهای مزاحم خواهیم بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دهیاران باید برنامه ریزان اصلی در روستاها باشند
خبر قبلی
نمایش اشیاء جدید در موزه باستان شناسی عمارت ذوالفقاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست