کلینیک تخصصی شفیعیه زنجان، بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک ویژه کشور

کلینیک تخصصی شفیعیه زنجان، بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک ویژه کشور

خدمات در حوزه سلامت بسیار پرهزینه و گران است

 

 

 

 

مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی-درمانی استان زنجان از افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شفیعیه زنجان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: کلینیک تخصصی شفیعیه زنجان، بزرگ‌ترین و مجهزترین کلینیک ویژه کشور خواهد بود.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمدی در حاشیه بازدید خبرنگاران استان از فرایند انتقال کلینیک هفت تیر به کلینیک تخصصی شفیعیه زنجان، با بیان اینکه کلینیک‌های ویژه شفیعیه و کلینیک ویژه تخصصی دندانپزشکی و کلینیک ویژه خرمدره در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهند شد، اظهار کرد: بزرگ ترین کلینیک تخصصی کشور در زمان کوتاهی با تلاش مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان به مساحت ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته شده است.

وی به ساخت کلینیک‌های ویژه در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان ابهر کلینیک ۲ هزار و ۷۰۰ متری ساخته شده و در شهرستان خدابنده کلینیک ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربعی ساخته خواهد شد که در کم‌تر از هفت ماه ۷ کلینیک راه‌اندازی شده است.

مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی-درمانی استان زنجان از افزایش بیش از دو نیم برابری تعداد پزشکان در کلینیک های ویژه استان خبر داد و خاطرنشان کرد:باید برای توسعه تجهیزات و امکانات کلینیک‌های ویژه استان از ظرفیت خیرین و واقفین استفاده لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات در حوزه سلامت بسیار پرهزینه و گران است، یادآور شد: برای اینکه کار ماهیتا حساس و پرهزینه بوده، تجهیزات و تاسیسات و دارو و نیروی انسانی هم پرهزینه است، در این شرایط، مدیریت هم نقش برجسته‌ای دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نمایشگاه متفاوت نقاشی بانوی هنرمند زنجانی
خبر قبلی
۱۰ اقامتگاه بومگردی در شهرستان ابهر به بهره‌برداری می‌رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست