1. اجتماعی
  2. کوچک ترین انتقاد شورای شهر زنجان تحمل نمی شود

کد خبر: 2565

کوچک ترین انتقاد شورای شهر زنجان تحمل نمی شود

کوچک ترین انتقاد شورای شهر زنجان تحمل نمی شود

شورا جاده صاف کن نیست

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به جلسه رسمی گذشته شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: متاسفانه کوچک‌ترین انتقاد شورای شهر زنجان تحمل نمی‌شود و نسبت به رویکرد برخی مدیران دستگاه ها انتقاد و گلایه جدی داریم.

به گزارش همدلی‌زنجان، احمد نصیری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه شورا محل تضارب آراء است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نمایندگان مردم در پارلمان شهری هستند و در این راستا شورا وظیفه دعوت از مسئولان برای حضور در جلسات برای بررسی مسائل و اخذ تصمیمات برای کاهش مشکلات مردم را دارد.

وی با بیان اینکه ترک جلسه توسط دعوت شدگان به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زنجان را مورد انتقاد قرار داد و افزود: متاسفانه برخی از دوستان به جلسه شورا بی احترامی کردند که این رویکرد صحیح نبوده و ارائه نظرات موافق و مخالف در جلسات شورا باید تحمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر حمایت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان از سرمایه گذاران، یادآور شد: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برای حمایت و توسعه سرمایه گذاری در شهر اتفاق نظر دارند و تاکید بر رعایت قوانین و مقررات بوده است.

وی با باین اینکه برخی نگاه بالا به پایین به شورا دارند، افزود: جلساتی که در شورا برگزار می شود از هزینه بیت المال تامین می شود و استفاده بهینه از زمان باید مورد توجه قرار گیرد که ترک جلسه توسط مسئولان با انتقاد مواجه است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیشترین مراجعات مردمی به شورای شهر برای اشتغال است
خبر قبلی
صادرات بیش از ۱۰۰۰ تن کشمش از استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست