گام نخست در ساخت باغ موزه زنجان استفاده از اعتبارات ملی باشد

گام نخست در ساخت باغ موزه زنجان استفاده از اعتبارات ملی باشد

 

 

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه گام نخست برای ساخت موزه دفاع مقدس زنجان باید جذب اعتبارات ملی باشد، گفت: در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها همچون نمایندگان مجلس برای جذب اعتبارات استفاده کرد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ مهرداد سلطانی در جلسه شورای فرهنگ ایثار وشهاد استان زنجان، با بیان اینکه مشکل عمده برای انجام پروژه های عمرانی  مسائل اعتباری است، اظهار کرد:  محدودیت منابع روز به روز بیشتر مشخص می شود که باید گام هایی برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه متناسب با این محدودیت ها تعریف کرد.

وی با بیان اینکه باید مشارکت در ساخت باغ موزه را به درستی و با معیارهای مشخص تعریف کنیم، افزود: تمامی دستگاه های متولی در قوای سه گانه باید برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مشارکت کرده و میزان مشارکت آن ها متناسب با وظیفه مندی آن ها تعریف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ساخت باغ موزه زنجان در سال های گذشته نیمه کاره مانده است، یادآور شد: برای ساخت باغ موزه زنجان و تسریع فعالیت ها باید کمیته کارشناسی تشکیل شود.

وی تعریف یک سهم مشخص برای هر دستگاه را ضروری برشمرد و گفت: مشخص شدن سهم دستگاه ها و انجام اقدامات اجرایی مستلزم تعریف و فعالیت کمیته کارشناسی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مجموعه کتب دکتر محمدتقی آذرشب رونمایی شد
خبر قبلی
نقدینگی فعال شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست