1. اخبار شهرستان
  2. گلایه‌مندی‌ها در خصوص سد معبر ‏همچنان وجود دارد‏

کد خبر: 7248

گلایه‌مندی‌ها در خصوص سد معبر ‏همچنان وجود دارد‏

نایب رئیس شورای شهر زنجان‏ با اشاره به موضوع سد معبر گفت: گلایه‌مندی‌ها در خصوص سد معبر ‏همچنان وجود دارد‏.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سجاد خدایی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با تبریک روز جهانی معلولان و همچنین لزوم حمایت از ورزش و توجه به جوانان سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی را نیز گرامیداشت.
وی از اقدامات شهرداری زنجان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان تشکر کرد و گفت: درصد تحقق بودجه، اتمام پیاده راه سبزه میدان، اصلاحات هندسی و پل گلشهر کاظمیه از جمله اقدامات مثبت انجام شده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر رعایت عدالت در بحث مدیریت شهری و بودجه عنوان کرد: باید با اجماع خوب کارشناسی یک بودجه عملیاتی را تصویب کنیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم رفع سد معبر تصریح کرد: علی رغم اینکه یگان انتظامی در این خصوص تشکیل شد اما هنوز گلایه مندی در خصوص سد معبر وجود دارد.
خدایی با اشاره به اینکه هنوز نتوانستیم سازماندهی مناسبی در خصوص سد معبر و وانت بارها داشته باشیم، گفت: البته این ساماندهی نباید به معیشت و کسب و کار افراد خدشه ای وارد کند.
وی با بیان اینکه شورای شهر برای شهر است نه برای شهرداری افزود: ما در برابر همه امور مردم باید پاسخگو باشیم که در این زمینه باید با تقسیم کار بین اعضای شورا نظارت های لازم به عملکرد سایر دستگاه‌ها نیز انجام شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه بیشتر مردم شورا را مرجع و پناهگاه خود می‌دانند، اظهار کرد: بیشترین مراجعات مردمی به شورا در خصوص اشتغال و معضل بیکاری است که ما باید در زمینه مشکلات مردم ورود عملیاتی داشته باشیم.
وی با اشاره به تعدیل نیروهای فضای سبز شهرداری زنجان گفت: انتظارمان از شهرداری این است که در صورت امکان این نیروها را در بخشهای که برای شهرداری مورد نیاز است، استفاده کند که از جمله آن می‌توان در تولید نهاده‌های گیاهی و گلخانه ای اشاره کرد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اختصاص ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی
خبر قبلی
به کسی جز مردم بدهکار نیستم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست