امیدوارم قانون منع بکارگیری بازنشستگان به داد فوتبال زنجان برسد

وقتی فاکتور و معیارهای سنجش و وضعیت عملکردی فوتبال در استان زنجان را بررسی کنیم،  به این نتیجه خواهیم رسید که حال و روز فوتبالمان خوش نیست و عملا در وضعیت مناسبی به سر نمیبریم. هیات فوتبال استان به شدت دچار روزمرگی شده و حرف جدیدی برای گفتن ندارد.

به شخصه امیدوارم قانون منع بکارگیری بازنشستگان به داد فوتبال زنجان برسد و با تغییر ریاست هیات فوتبال استان که جز بازنشسته ها محسوب می‌شود روح تازه ای در کالبد بی جان و بی رمق فوتبال زنجان دمیده شود. متاسفانه مسئولان فعلی فوتبال در حال حاضر نه برنامه و نه انگیزه ای برای احیای وضعیت فوتبال در استان زنجان ندارند. انتفاع عمومی و‌اعتلای جایگاه فوتبال در استان عملا از بین رفته و رئیس هیات فوتبال استان عملا به انتفاع شخصی خود فکر می‌کند.

در یک نمونه موردی و برای مثال بروید و‌ببینید در بسیاری از شهرستان‌ها دقت کنید شهرستان‌ها نه استان‌ها، هریک نماینده ای در فوتبال کشور دارند که با حضور در لیگ‌های کشوری به عنوان نماد و ویترین فوتبال آن شهر یا استان محسوب می‌شوند، اما وضعیت فوتبال در زنجان به کجا رسیده است؟؟

یک تیم کاملا بومی در دسته سوم باشگاه‌های زنجان داریم که بروید و بررسی کنید که آقای رییس هیات فوتبال تا به الان کوچک‌ترین قدمی برای حمایت و اسپانسری از این تیم برداشته است؟

درست است امکانات سخت افزاری برای فوتبال جز ملزومات به شمار می آید اما واقعا برای من جای سوال است هدف از احداث و ایجاد استادیوم ۱۵ هزار نفری در شهر زنجان چه بود و چه هست؟برای میزبانی کدام تیممان این استادیوم را ساخته ایم؟

در فصل ۹۳/۹۴ و در لیگ دسته دو کشور صاحب نماینده بودیم که هیات فوتبال استان به بهانه نبود اسپانسر امتیاز آن را واگذار کرد، حالا سوال اینجاست مبلغ فروش تیم در حال حاضر کجاست و چرا هیات فوتبال استان توانایی وصول مطالبات خود از خریدار تیم را ندارد؟

هم امتیازمان از دست رفت و هم چیزی دستگیرمان نشد.آقایان اگر بابت فروش تیم پولی در اختیار دارند برای تیم لیگ دسته سومیمان با نام پرواز که با ترکیب کاملا بومی پا به مشابقات گذاشته است هزینه کنند.

هیئت فوتبال باید پاسخ دهد که چه بر سر باقیمانده مبلغ فروش تیم آمده و چرا از مبلغ گرفته شده در راستای بسط و گسترش فوتبال بومی در استان استفاده‌ای نمی‌شود؟

من اطلاع دارم که چک فروش تیم هنوز در هیئت فوتبال موجود است اما اعلام نمی‌شود که با آن چه کار خواهند کرد؟ اصلا اقدام قانونی برای وصول این مبلغ توسط مسئولان هیات صورت گرفته است یا خیر؟

هر کسی اعتقاد دارد که حال فوتبال زنجان خوب است یا از فوتبال چیزی نمی‌داند یا خود را به خواب زده است. متاسفانه  فوتبال زنجان راه را برای کسب جایگاه برای برخی افراد هموار کرد اما متاسفانه آن افراد بیشتر به دنبال منافع شخصی بودند تا دلسوزی برای پیکر نیمه جان فوتبال استان زنجان‌.  افتخار می‌کنیم که در فدراسیون عضو هیئت رئیسه داریم اما بهتر است بررسی کنیم و ببینیم خروجی این اتفاق برای فوتبال استان چیست؟

غیر از شرایط نسبتاً خوب در بخش داوری، اتفاق دیگری در فوتبال استان رخ نداده است و هر کس حرفی می‌زند برخورد شدیدی را انتظار می‌کشد.   همه دلسوزان فوتبال استان کنار رفته‌اند و دیگر میلی برای پا گذاشتن در زمین امجدیه ندارند، سرمایه هایمان را فراری دادند و ما ویترینی برای فوتبال مان نداریم و به تیم‌های دسته سه دلخوش کرده‌ایم. مسئولان تیمهای زنجانی دیگر چه میتوانند بکنند؟ تا کی با دست بسته و بدون حمایت تیم‌داری کنند؟ تا کی مربیان و بازیکنان بومی فوتبال در زنجان مفتی کار کنند.

هیئت فوتبال امروز تنها تکاپوی کاغذبازی‌های فدراسیون را جواب می‌دهد. ایها الناس فوتبال زنجان نیازمند تزریق تفکر جدید و انگیزه و تلاش مضاعف است.

ممکن است بعد از انتظار این یادداشت من و چند نفر دیگر به لیست سیاه برویم این موضوع برایم اهمیتی ندارد چون قبل از هرچیز خدا را در نظر میگیرم و صحبت میکنم.تا کی میخواهیم به افکار و انظار عمومی آمار غلط و نادرست تحویل دهیم و مخروبه ای را گلستان نشان دهیم.

یادداشت میهمان؛ حسام ابراهیم‌خانی

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گرانی بیخ گوش مردم زنجان
خبر قبلی
فاصله بین شعار تا عمل در حوزه کارآفرینی زیاد است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست