یکی از معابر شهری زنجان به نام شهید قامت بیات نامگذاری شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به تصمیمات کمیته نامگذاری در جلسه اخیر، گفت: در این جلسه اعضای کمیته معبر حدفاصل خیابان شهداء تا خیابان شهید مطهری را به نام خیابان سردار شهید قامت بیات نام گذاری کردند.

مریم شعبانی در گفت‌وگو با “همدلی زنجان”؛ با بیان اینکه دبیرخانه کمیته نامگذاری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان مستقر است، اظهار کرد: در جلسه اخیر این کمیته تصمیمات مهمی در خصوص نامگذاری معابر شهر زنجان اتخاذ شد و برخی تصمیمات مهم فرهنگی نیز در جلسات آتی نهایی می شود.

وی با بیان اینکه بنا به درخواست یکی از شهروندان ساکن در گلشهر کاظمیه نام یکی از میادین در فاز۳ به نام استاد حسن چلیپا(اسماعیلی) پیشنهاد شد، افزود: اعضای کمیته در خصوص نامگذاری یکی از میادین منطقه به این نام در جلسه آتی تصمیم می گیرد. استاد حسن چلیپا از هنرمندان اهل زنجان و پایه گذار نقاشی قهوه خانه ای در ایران است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه خیابان رو به روی شیرپاستوریزه که بی نام بود به نام شهید مهدی پزشکی نامگذاری شد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد کمیسیون فرهنگی برای نامگذاری میدان های واقع در خیابان اول شهرک کارمندان به نام میدان نرگس خاتون نیز موافقت شد.

وی از نامگذاری خیابان های کوی ارغوان به نام خیابان ارغوان خبر داد و گفت: کوچه های فرعی این کوی به نام های ارغوان یک تا ۶ نامگذاری می شود.

شعبانی یادآور شد: موضوع درخواست ساکنین خیابان های فاقد نام ضلع جنوبی پمپ بنزین صدف واقع در ضلع شرقی بلوار۲۲ بهمن در جلسه کمیته مطرح و با عنایت به اینکه خیابان های مذکور جزء کوی چمران محسوب می شوند در ادامه نامگذاری کوی مزبور به نام ملت ۳ و ملت ۴ نامگذاری شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵۰ درصد کارگران جنسی ایران را زنان متاهل تشکیل می‌دهند
خبر قبلی
معلولیت سیاسی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست