1. اخبار استان
  2. ۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در زنجان ساخته و مرمت شد

کد خبر: 22829

۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در زنجان ساخته و مرمت شد

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان (ره) از ساخت ۵۰ واحد مسکونی محرومین در استان خبر داد و گفت: ۵۰ واحد مسکونی نیز مرمت و بازسازی شده است.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در چند سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام داده است،گفت: ۴۷ مدرسه و خانه عالم در شهرستانهای مختلف استان توسط این ستاد ساخته شده است.

وی از ساخت ۵۰ واحد مسکونی محرومین توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی  هم در استان مرمت و بازسازی هم بوده است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان همچنین از ساخت ۸۰۰ واحد مسکن عمومی در شهرک آزدگان خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکونی جزو طرح‌های اقدام ملی مسکن است که به زودی به دست متقاضیان واجد شرایط خواهد رسید.

هادی نژاد با بیان اینکه در ماه محرم امسال هم بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک و ۳۰ هزار آب معدنی بین هیئت های عزاداری استان توزیع شد، ابراز داشت: ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان محرم هم‌ بسته های کمک معیشتی را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد و در عید غدیرخم هم بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمام امام خمینی (ره) در استان توزیع شد.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک‌هزینه  تحصیل، تأمین جهیزیه نیازمندان انجام داده و در این مدت فعالیت مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بسیار خوب بوده است.

هادی نژاد تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه و آبادانی کشور در بخش های مختلف برنامه دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چرا رهبران ایران خطر فرونشست را جدی نمی‌گیرند؟!
خبر قبلی
سیل متقاضیان کار از دهه هشتادی ها می آید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست