1. اجتماعی
  2. ۱۴۰ پرونده با موضوع قصور پزشکی در دادسرای زنجان مطرح است

کد خبر: 10426

۱۴۰ پرونده با موضوع قصور پزشکی در دادسرای زنجان مطرح است

دادستان مرکز استان زنجان با تاکید بر لزوم افزایش احساس امنیت درمان در جامعه، گفت: بیش از ۱۴۰ پرونده با موضوع قصور پزشکی در دادسرای زنجان مطرح است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از نقل دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در نشست با رئیس سازمان نظام پزشکی و جامعه پزشکان استان ضمن تشکر از زحمات و تلاش پزشکان بعنوان حافظان امنیت سلامت جامعه، افزود: صحت و امنیت دو نعمتی است که تا وقتی آنها را داریم قدردان نیستیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش سازمان نظام پزشکی بر صیانت از سلامت امر درمان، ادامه داد: ما احساس امنیت را مهمتر از خود امنیت می‌دانیم و این اهمیت بر مجموعه نظام پزشکی نیز صادق است و عملکرد این سازمان باید به گونه‌ای باشد تا در جامعه و علی الخصوص در بین بیماران و مراجعین به نظام پزشکی به عنوان ملجاء سلامت و درمان استان، احساس رسیدگی سریع و عادلانه در تظلم خواهی وجود داشته باشد.

کرمی با تاکید بر موضوع نظارت بر درمان اضافه کرد: نظام پزشکی استان باید در مجموعه خود اهرم رسمی بازرسی ایجاد و تنها به گزارشات شفاهی یا کتبی و اعلام شکایت مراجعین بسنده و اکتفا نکند در همین راستا بی تردید ما رعایت شأن و منزلت طبابت را بر خود فرض می‌دانیم ولیکن رسیدگی به تخلفات احتمالی پزشکان معدود نیز علاوه بر افزایش احساس امنیت امر درمان منجر به ارتقاء این جایگاه خواهد شد.

دادستان زنجان در رابطه با تعداد پرونده‌های قصور پزشکی اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ پرونده با موضوع قصور پزشکی در این مرجع مطرح است که از این تعداد ۱۱۵ پرونده منتظر اعلام نظر کمیسیون‌های پزشکی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح نخستین مرکز ترک اعتیاد بانوان در زنجان
خبر قبلی
۶ واحد صنعتی امسال در زنجان به بهره برداری می رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست