1. اخبار استان
  2. روستاها نقش مهمی در صیانت از ارزش های فرهنگ اقوام دارند

کد خبر: 11313

روستاها نقش مهمی در صیانت از ارزش های فرهنگ اقوام دارند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: روستاها نقش مهمی در صیانت از ارزش های محیطی و فرهنگ اقوام و دانش بومی دارند که در این میان قابلیت های محیط طبیعی و به ویژه چگونگی پرداخت منظر روستایی با تکیه بر بعضی عناصر طبیعی بسیار با اهمیت است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سجاد صنعتی منفرد با بیان اینکه روستاها نقش مهمی در توسعه کشور و حرکت در مسیر اقتصاد ملی دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه، نقش روستا‌ها در توسعه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقشی محوری بوده است.

وی ادامه داد: فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح های توسعه ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت ها در روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر شان کرد: بنیاد مسکن استان از طریق ایجاد بستر و زمینه های مناسب به خوبی توانسته در اقدامات خود در زمینه عمران و آبادانی روستاها موضوع کلان توسعه پایدار روستایی را که عبارت از وحدت میان ابعاداجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی به منظور بالا بردن سطح معیشت و رفاه مردم و تثبیت جمعیت روستایی را مورد توجه قرار دهد.

صنعتی منفرد ، بنیاد مسکن را نهادی دانست که همواره در ارائه خدمات به روستائیان پیشگام بوده و توانسته خدمات ویژه ای انجام دهد، تصریح کرد: خوشبختانه، طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستائیان ارائه شده و موجب گشته، پایداری فضاهای روستایی در ابعاد مختلف، نقش موثری در توسعه منطقه ای و ملی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: توسعه روستایی راهبردی برای بهبود زندگی اجتماعی و اقتصادی روستائیان است، که باید همه جانبه، مستمر و تحول¬ آفرین باشد که برای تحقق این امر باید زمینه مشارکت همه‌ جانبه، همکاری و همدلی بین تمامی اهالی روستا فراهم باشد و مسئولین نیز باید با برنامه‌ریزی صحیح و توزیع عادلانه منابع و اعتبارات، رفاه و آسایش را برای روستائیان به ارمغان آورند و از فاصله طبقاتی بین زندگی خانوار روستایی و شهری بکاهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احداث کمربندی قیدار موجب کاهش تصادفات می شود
خبر قبلی
پیام پیاده‌روی اربعین
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست