در سفر رئیس جمهور به استان زنجان؛

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه حمل و نقل در استان زنجان

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتباراتی برای حوزه حمل و نقلی استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: دبرای بخش حمل و نقل استان زنجان شامل راه‌آهن، فرودگاه و برخی محورهای مواصلاتی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده اســت.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رستم قاسمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور کبودرآهنگ – قیدار – همدان  اختصاص یافت و ۳۰ میلیارد تومان نیز برای محور کلور – درام پیش‌بینی شده است. همچنین فرودگاه زنجان برای توسعه دچار برخی مشکلات فنی است که باید مطالعاتی برای آن صورت گیرد که اعتبارات آن تامین می شود.

وی از پیش بینی اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای احداث خط دوم راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و افزود: قطعاتی از پروژه دو خطه کردن محور زنجان – قزوین در گذشته به شکل نمادین افتتاح شده  ولی این محور قابلیت تردد ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه محورهای بزرگراهی بین سه استان هم‌جوار استان زنجان در دست اقدام است، افزود: با اعتبارات جاری در کشور سال‌های زیادی طول خواهد کشید که این راه‌ها به سرانجام برسد. روش های دیگری همچون مشارکت بخش خصوصی مطرح شده که باید بررسی شود.

قاسمی با بیان اینکه ما امروز در زنجان ۲۶ هزار واحد مسکونی را کلنگ زدیم و این کار نمادین نبود، ابراز کرد: برای فاز دوم جهش تولید مسکن بحث‌های فصلی انجام دادیم و در برخی شهرهای دارای کمبود زمین، احتمالاً زمین‌های اطراف شهر را به محدوده برده و برخی از پروژه‌ها نیز به بافت‌های فرسوده اختصاص خواهد یافت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رئیس جمهور آمد و رفت؛ شهردار زنجان نیامد!
خبر قبلی
آتش زدن ورودی دفتر حسن نوروزی، نماینده مجلس
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست