1. اخبار استان
  2. بانوی فوتسالیست زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت نشد!

کد خبر: 26282

بانوی فوتسالیست زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت نشد!

مهسا کمالی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و همچنین باشگاه مس رفسنجان بوده و زاده ۲۵ مرداد ۱۳۷۳ در زنجان است.

به گزارش همدلی زنجان، در جریان بازی دو تیم مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال زنان ایران که روز ۱۳ اسفند برگزار شد، مهسا کمالی پس از گلزنی به تیم حریف، پیراهنی را که در زیر لباس تیم باشگاهی خود به تن داشت، با درخواست توقف جنگ در اوکراین به نمایش گذاشت، به کمیته انضباطی احضار شد.

آنطور که در فضای رسانه‌ای شایعه شده او به همین دلیل به اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران دعوت نشده است.  البته وی می‌گوید؛ مسئولان تیم ملی دلیل عدم دعوت به تیم ملی را جوانگرایی عنوان کرده اند. در صحبت‌هایی که مهسا کمالی با ایرنا داشته جایی از اینکه به دلیل حمایت از اوکراین به تیم ملی دعوت نشده صحبتی نکرده است، ولی رسانه‌ها نوشته اند او تاوان حمایت از اوکراین در جنگ برابر روسیه را داده است.

کمالی به همراه تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان قهرمان جام فوتسال زنان آسیا شد. کمالی، به دلیل به نمایش گذاشتن پیراهنی با شعار «جنگ را متوقف کنید» به کمیته انضباطی احضار شده است.

باشگاه مس رفسنجان نیز در بیانیه‌ای، اقدام خانم کمالی در واکنش به تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را رفتاری «احساسی و شخصی» خواند و گفت که با او «برخورد قاطع» خواهد شد. در بیانیه باشگاه آمده‌است که «رسالت و سیاست باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان حرکت در جریانات سیاسی نیست» و از همین رو، طبق قوانین و مقررات این باشگاه، خانم کمالی به کمیته انضباطی احضار شده‌است.

کمالی در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی گفته: وقتی کادر فنی من را به تیم ملی دعوت نکرد از لحاظ روحی بهم ریختم. انتظار نداشتم تا این اتفاق بیفتد و این موضوع روی من تاثیر بدی گذاشت چنانکه بازی هایم در لیگ برتر تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت.»

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضرورت تجدید نظر در مفهوم امید
خبر قبلی
عکس: زیبایی های دشت سهرین زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست