1. اجتماعی
  2. آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در زنجان

کد خبر: 26667

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت:  ثبت‌نام مرحله شهرستانی ۴۵ دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از ۲۱ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ از طریق سایت مسابقات قرآن کریم به آدرس WWW.quraniran.ir
انجام خواهد شد.

وی درباره ثبت‌نام حضوری نیز گفت: فقط در صورتی که متقاضیان شرکت کننده امکان ثبت‌نام ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات اجرایی اوقاف در کلیه شهرستان‌ها ، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه رشته‌های در نظر گرفته شده برای شرکت متقاضیان شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعا خوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مدیحه‌سرایی و همخوانی است، گفت: متقاضیان باید شخصا به سایت مسابقات مراجعه و در رشته مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

موسوی از اضافه شدن دو رشته جدید به این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: دو رشته جدید نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه شامل این رشته‌ها است.

لازم به ذکر است، متقاضیان به‌طور هم‌زمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های انفرادی آوایی (قرائت تحقیق و ترتیل، تمام رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.
همچنین به‌منظور ترویج معارف عمومی قرآن کریم و آشنایی با آن، تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبت‌نام کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فیلم: افزایش تقاضا در بازار زنجان + صف طولانی مردم
خبر قبلی
اجتماع بزرگ زنجانی‌ها با حضور خواننده سرود “سلام فرمانده”
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست