1. اخبار استان
  2. شکل برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر می‌کند

کد خبر: 2699

شکل برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر می‌کند

 شکل برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر می‌کند

 

 

 

 

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بررسی “تغییر شکل جشنواره تئاتر استانی” در جلسه کارگروه نمایش، هیئت رئیسه انجمن نمایش و سرپرستان گروه‌های نمایشی خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ معراج کرمی با اشاره به حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری و سینمایی در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد با تغییر شکل جشنواره تئاتر با هدف تقویت اجراهای عمومی، طرح‌های جدیدی تا پایان آبان‌ماه برای جایگزینی آن با جشنواره سالیانه تئاتر در زنجان ارائه شده و از سال آینده اجرایی شود.

 وی تاکید کرد: بعد از بررسی ٢٩ دوره جشنواره تئاتر استان زنجان طی سالیان گذشته، به این نتیجه رسیدیم که برگزاری این جشنواره با روال فعلی آن، دیگر پاسخگوی انتظارات موجود در این حوزه نبوده و تغییر شکل در آن احساس می‌شود و بر همین اساس جشنواره تئاتر به شکل فعلی آن در سال آینده برگزار نخواهد شد.

کرمی این تغییر رویه را برای بهره‌مندی بهتر همه هنرمندان از این رویداد هنری عنوان کرده و افزود: هدف از این تغییر شکل، فعال نگه داشتن گروه‌های تئاتر استان در کل ایام سال بوده و اغلب هنرمندان این رشته نیز به این امر تاکید دارند.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در جلسه دیروز در خصوص کلیات برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره تئاتر استان زنجان به شکل کنونی بحث و تبادل نظر شد و هنرمندان حاضر در این جلسه نیز با تغییر این رویه موافق بودند که بر همین اساس مقرر شد در جلسات آتی، این موضوع بیشتر موشکافی شده و در نهایت آئین‌نامه جدید آن تدوین و احیا شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“شلتاق” در زنجان رونمایی می‌شود
خبر قبلی
تشکیل ۴ شرکت بازرگانی تخصصی کشاورزی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست