نمره رد به عملکرد بانک انصار در کمک به واحدهای تولیدی استان

نمره رد به عملکرد بانک انصار در کمک به واحدهای تولیدی استان

حکم جلب یک تولیدکننده توسط مدیریت بانک انصار

 

 

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جلسه روز چهارشنبه خود شاهد انتقاد معاون استاندار زنجان از عملکرد بانک انصار و گلایه از حکم جلب یکی از مدیران واحدهای تولیدی بود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جلسه کارگروه تهسیل و رفع موانع تولید استان زنجان با ریاست استاندار و اعضای کارگروه با طرح مشکلات واحدهای تولیدی که چند واحد مربوط به بخش کشاورزی استان بود برگزار و با انتقاد و گلایه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از نماینده بانک انصار به پایان رسید.

اسداله درویش امیری، استاندار زنجان نیز در این جلسه خواستار توجه تولیدکنندگان به حقوق مردم  و دولت شد و تاکید کرد که نباید فضایی بر جلسات حاکم شود که اعتماد بخش دولتی برای کمک به بخش تولید سلب شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تولیدکنندگان سوءاستفاده ای از رویکرد حمایتی استان نداشته باشند، تاکید کرد: در کنار حمایت کارگروه از واحدهای تولیدی، باید در مقابل بخش تولید نیز حقوق دولت را مورد توجه قرار دهد.

استاندار زنجان رویکرد دولت در استان را حمایتی نسبت به بخش تولید توصیف و اظهار کرد: فضای حاکم در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق واحدهای تولیدی استان بوده تا حمایت لازم از اشتغال و تولید محقق شود.

 

در این دیدار همچنین ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز خواستار توجه سیستم بانکی به ارائه تسهیلات حمایتی برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان نیز از شرکت پخش فرآورده های نفتی خواست تا اطمینان خاطر لازم را به واحدهای بزرگ تولیدی استان جهت تامین سوخت مورد نیاز بدهد.

وی همچنین از عملکرد بانک انصار در گرفتن جکم جلب یکی از مدیران واحدهای تولیدی و عدم همکاری مناسب جهت تسهیل مشکلات این واحد انتقاد کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نخستین پرواز زنجان- کیش ۱۸ دی‌ماه انجام می‌شود
خبر قبلی
تعدادی از سردسته‌های تجمعات اخیر در زنجان دستگیر شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست