۷۳ پروژه عمرانی طی دهه فجر در شهرستان ابهر به بهره برداری می رسد

۷۳ پروژه عمرانی طی دهه فجر در شهرستان ابهر به بهره برداری می رسد

با حمایت های استانی، شاهد رونق فعالیت در واحد تولیدی ایریکو هستیم

 

 

 

 

 

فرماندار ابهر، به پروژه های قابل بهره برداری این شهرستان در دهه فجر سالجاری اشاره کرد و گفت: ۷۳ پروژه عمرانی در شهرستان ابهر طی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ علی حیدری در همایش فجر انقلاب در شهر هیدج، با بیان اینکه ۱۱ پروژه سرمایه گذاری نیز در دهه فجر سالجاری افتتاح می شود، اظهار کرد: مجموعاً ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری این شهرستان هزینه شده است.
وی از هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومانی اعتبارات استانی به منظور اجرای پروژه های عمرانی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه رویکرد شهرستان، تقویت جذب اعتبارات ملی است، لذا ۶۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای این بخش هزینه شده است.
این مقام مسئول، به اقدامات صورت گرفته از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر سالجاری اشاره کرد و گفت: ۲۷۲ پروژه عمرانی با ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار طی این مدت برای شهرستان محقق شده است.
فرماندار ابهر به وضعیت اشتغال و احیای مشاغل از دست رفته شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در سال ۹۲ به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در شهرستان از دست رفته بود که هم اکنون، ۲ هزار و ۶۶۹ مورد آن، احیاء شده و در سالجاری نیز ۲ هزار و ۵۰ فرصت شغلی در شهرستان ابهر ایجاد شده است.
حیدری از افزوده شدن ۱۵ هکتار زمین به ظرفیت شهرک های صنعتی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در این راستا، زمینه ایجاد واحد جدید پاک حیات در مجاورت شرکت پارس حیات فعلی، ایجاد شده است؛ به طوری که با این اقدام، ۷۵ میلیون دلار سرمایه گذاری جدید در دستور کار قرار می گیرد. البته هم اکنون بخش تولید شوینده این واحد، آغاز به کار کرده که در سال آینده این واحد به بهره برداری می رسد.
وی به برنامه های توسعه شرکت ایریکو با حمایت مدیریت استان اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته، فعالیت این واحد محدود شده بود که هم اکنون با حمایت های جدی مدیریت استان، شاهد رونق فعالیت و ایجاد واحدهای جدید برای تولید قطعات مورد نیاز تولید واگن در این واحد تولیدی هستیم.
این مقام مسئول، به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی شهرستان اشاره کرد و گفت: با افتتاح بیمارستان الغدیر، ۲۳۵ تخت بیمارستانی جدید به تخت های فعلی شهرستان افزوده شد. همچنین ایجاد مجتمع آبرسانی ابهر در لایحه بودجه سال آینده با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعریف شده است که این پروژه مهم، در دستور کار اجرا خواهد بود.
حیدری با بیان اینکه وضعیت گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان ابهر مناسب بوده و از این حیث، ابهر رتبه نخست در استان را دارد، افزود: پوشش گازرسانی شهری و روستایی استان به ۹۲ درصد رسیده که این رقم، نشان دهنده وضعیت بسیار مناسبی است.
فرماندار ابهر به تخصیص اعتبارات دهیاری های استان اشاره کرد و گفت: از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به دهیاری ها طی سال های اخیر، ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به دولت تدبیر و امید بوده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۵۶۳ پروژه قابل افتتاح در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان وجود دارد
خبر قبلی
زمینه فساد سیستماتیک در سازمان نظام مهندسی معدن؛ موانع رونق تولید، دلایل و راهکارها…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست