1. اجتماعی
  2. روابط عمومی، تلفیق علم با ذوق و هنر است

کد خبر: 4602

روابط عمومی، تلفیق علم با ذوق و هنر است

روابط عمومی، تلفیق علم با ذوق و هنر است

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، روابط عمومی ها را چشم و چراغ مجموعه ها و سیستم اداری توصیف کرد و گفت: روابط عمومی، علمی است که با ذوق و هنر تلفیق شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در دیدار با مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان در آستانه فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، به نقش مهم و موثر روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیران اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها همچون نمای بیرونی و تابلوی هر دستگاه به شمار می آیند که در تصمیم سازی برای مدیران، نقش موثر و ارزشمندی دارند.
وی با اشاره به شرایط حساس کشور، بر ضرورت حفظ انسجام و اتحاد داخلی مسئولان و مردم تاکید نمود و اظهار کرد: باید با در نظر داشتن تمامی رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت یک مجموعه کامل، روح تلاش، کوشش، امید به وعده های الهی و آگاهی در جامعه را تقویت نموده تا کشور در مقابل تهدیدها و فشارهای سیاسی و جهانی، استوار بماند.
آیت اله خاتمی، «سیاست زدگی» را یکی از آفت های موجود در جامعه برشمرد و افزود: باید ضمن اطلاع و آگاهی از مسائل سیاسی روز، از سیاست ‌زدگی پرهیز نمود که یکی از راهکارهای عملی برای این منظور، مطلق ‌نگری و تصور امکان اشتباه در مقابل انتقاد رقیبان و مخالفین است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر اندکی احتمال دهیم که ممکن است نظرات رقیبان و مخالفین ما درست باشد و انتقادات سازنده را بپذیریم، می توان از بیماری های عمیق درونی و روحی همچون سیاست ‌زدگی و انتقام ‌جویی، مصون ماند.
امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به پاسخگویی بشر در مقابل دو دادگاه عدل الهی و دادگاه تاریخ و افکار عمومی، اظهار کرد: همه افراد در مقابل قضاوت های افکار عمومی در دنیا و در دادگاه عدل الهی در آخرت، باید پاسخگوی اعمال و رفتارهای خود باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتظار داریم عملکرد شهرداری برای مردم ملموس باشد
خبر قبلی
واحدهای صنعتی باید به جای آب چاه از پساب، استفاده کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست