1. اخبار استان
  2. بازی با “نان”…! / نان گران شد!

کد خبر: 22598

بازی با “نان”…! / نان گران شد!

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در سوم مرداد ۱۴۰۰ در اظهاراتی گفت قیمت انواع نان در استان افزایشی ندارد و ابلاغ نرخ جدید برای نان نیازمند مصوبه مراجع ذی‌صلاح است.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ طی روزهای اخیر و مشخصا ۱۳ و ۱۴ مرداد سال جاری مشاهدات میدانی و گزارش مخاطبان حاکی از افزایش قیمت نان و بعضا افزایش های نزدیک دو برابری نیز بود! موضوعی که بعد از رسانه ای شدن عکس العمل های مختلفی ایجاد کرد و تناقش در رفتار مسئولان را به وضوح نشان داد.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعتف معدن و تجارت استان زنجان به “همدلی‌زنجان” در این خصوص گفت: این افزایش قیمت اقدام خودسر نانواها بوده است.

وی با بیان اینکه عوامل ذیربط سریعا به موضوع ورود کرده و از این اقدام جلوگیری شد، افزود: کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان هیچگونه مصوبه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است!

اظهارات ناصر فغفوری در حالی صورت گرفت که محمدرضا آبی پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در همان روز طی اظهاراتی گفت: قیمت رسمی نان در استان زنجان از هفته آینده ابلاغ می شود و نانوایی ها نباید خودسرانه قیمت نان را افزایش دهند. زنجان جزو استان‌های آخر است که قیمت جدید انواع نان را اعلام می کند.

وی با بیان اینکه از امروز قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: قیمت نان کارشناسی شده و توسط مسئولان در گروه کارشناسی آرد و نان مورد تایید قرار گرفته است. قیمت‌های جدید نان براساس افزایش دستمزد و انرژی کارشناسی شده است.

 

قیمت های جدید انواع نان

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان هم در اظهاراتی خبر از گران شدن قیمت انواع نان در استان زنجان از هفته آینده داده است. از امروز(۱۴مرداد) صبح نان در استان گران شده است ولی باید از هفته آینده قیمت ها اجرایی شود.

وی گفت: قیمت نان بربری به یک هزار و ۷۵۰ تومان، لواش ۴۵۰ و سنگک  دو هزار تومان اعلام شده است. به علت افزایش هزینه‌ها و  بالا رفتن دستمزدها قیمت انواع نان در زنجان گران شده است.

پنهان کاری با طعم تناقض…!

در حالی که رئیس سازمان صمت استان از نبود مصوبه برای افزایش قیمت نان گفته بود، معاون استاندار از افزایش قیمت می گوید و اجرای آن را هفته پیش رو عنوان می کند! این در حالی است که اگر اقدام خودسرانه نانواهایی نبود، رسانه ها و مردم از این اقدام اطلاعی نداشتند!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ابهامات در خصوص تبدیل وضعیت امیرمرزبان + سند
خبر قبلی
منصور سلطان محمدی سرپرست شهرداری زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست