آتش سوزی در انبار یکی از واحدهای تولیدی ابهر مهار شد/ حضور استاندار زنجان و فرماندهی مدیریت بحران

آتش سوزی در انبار یکی از واحدهای تولیدی ابهر مهار شد
حضور استاندار زنجان و فرماندهی مدیریت بحران

 

 

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به آتش سوزی یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان ابهر، گفت: آتش سوزی در انبار یکی از واحدهای تولیدی شهرستان ابهر در آخرین ساعات ۱۷ مرداد با حضور و فرماندهی استاندار زنجان مهار شد.

 

صفی الله کرامتی در گفت وگو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه آتش سوزی در شرکت پوشینه پلاستیک ابهر اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: اطفای حریق این آتش سوزی با حضور استاندار زنجان فرماندهی شد و با انجام یک کار تیمی آتش خاموش شد.
وی با اشاره به اینکه در عملیات اطفای حریق حضور آمبولانس های شهرهای مختلف استان زنجان و استان قزوین نیز حضور داشتند، افزود: ۴۵ دستگاه ماشین آتش نشانی و بیش از ۲۰۰ آتش نشان برای اطفای حریق حضور داشتند که با یک کار جمعی آتش در انبار این کارخانه مهار شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با بیان اینکه ۹ دستگاه آمبولانس از استان قزوین به ابهر عازم شده بود، خاطرنشان کرد: شاهد حضور فرماندار ابهر، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در زمان اطفای حریق بودیم.
وی با اشاره به اینکه حضور استاندار زنجان در محل حادثه موجب مدیریت مناسب بحران شد، اظهار کرد: بلافاصله بعد از آغاز آتش سوزی فرماندهی مناسبی در میدان صورت گرفت و درخواست اعزام نیروهای امدادی آتش نشانی از شهرهای هدف نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

 

کرامتی با بیان اینکه آتش سوزی در یکی از انبارها با مدیریت مناسب کنترل شد، افزود: با مدیریت صورت گرفته از تسری آتش به سایر بخش ها جلوگیری شد و مدیریت بحران استان در این شرایط مدیریت سریع بحران را به خوبی محقق کرد.

گفتنی است این شرکت برچسب، فیلم مواد غذایی و سلفون تولید میکند. طبق بازدید کارشناسان انبار پر از مواد اولیه قابل اشتعال بوده و این مکان منشا آتش سوزی بوده ولی علت اصلی در دست بررسی است.
این آتش سوزی خسارت جانی نداشته و آتش نشانان برای کنترل محیط همره با نیروهای امدادی در محل حضور دارند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چیرگی اهلیت سیاسی بر اهلیت حرفه‌ای
خبر قبلی
روز خبرنگار روز بزرگداشت آگاهی، دانایی، انصاف و حقیقت است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست