1. اخبار شهرستان
  2. پل گلشهر زنجان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

کد خبر: 5476

پل گلشهر زنجان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

 پل گلشهر زنجان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

 

 

 

 

مدیر پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان از پیشرفت ۲۵ درصدی ساخت پل گلشهر زنجان خبر داد و گفت: مبلغ قرارداد پل ۲۴ میلیارد تومان است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ناصر احمدصفا با بیان این مطلب، اظهار کرد: ساخت پل گلشهر کاظمیه زنجان از پانزدهم رمضان امسال آغاز شده و روند خوبی در این مدت داشته است.

مدیر پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان با بیان اینکه این پل به طول ۳۶ متر عرشه و ۷۲۰ متر کل در حال ساخت است؛ گفت: ۶۰ شمع‌کوبی؛ ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۹ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاک مسلح از جمله مشخصات این پل است.

وی با اشاره به انجام یک هزار و ۷۰۰ تن کارهای فولادی و ۹ هزار متر مکعب بتن‌ریزی و ۱۲ هزار متر مکعب آسفالت‌ریزی بیان کرد: این پل دارای یک یوترن (دوربرگردان هوایی) است.

صفا با اشاره به فعالیت ۲۵ کارگر و ۱۵ ماشین‌آلات سبک و سنگین در پل گلشهر کاظمیه بیان کرد: مبلغ قرارداد پل ۲۴ میلیارد تومان است.

مدیر پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان با اشاره به اینکه روند ساخت پل از میزان پیش‌بینی شده جلوتر است، تصریح کرد: طبق برآورد میزان پیشرفت فیزیکی پل ۲۵ درصد است.

وی با اشاره به نصب روزشمار در محل پل گلشهر کاظمیه گفت: همین امر مطالبات مردم را بیشتر کرده است والبته همه تلاش پیمان‌کار و شهرداری ساخت و اتمام پل در مدت زمان تعیین شده است.

صفا با اشاره به اینکه برای ایام زمستان نیز نسبت به ساخت پل برنامه‌ریزی شده است؛ تصریح کرد: روند ساخت پل در ایام زمستان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان به محدودیت‌های ترافیکی و نصب علائم در محل اجرای پروژه اشاره داشت و گفت: همه موارد مربوط به جابه‌جایی تیرهای برق و معارض آب و برق و مخابرات انجام شده و اداره گاز نیز در حال جابه‌جایی لوله‌ها است

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
علی باقری به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان منصوب شد
خبر قبلی
آثار جلسات ستاد تنظیم بازار استان باید در جامعه ملموس باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست