آغاز طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در استان زنجان

آغاز طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در استان زنجان

 

 

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در استان زنجان از امروز لغایت ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری سازمان آمار ایران آغاز شد.
به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران، با باین این مطلب، اظهار کرد: این طرح در ۲۱۱ روستای این استان و ۴ هزار و ۳۳۶ واحد مسکونی روستایی اجرا می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح های عمرانی بوده و در نهایت بهبود وضعیت مسکن روستائیان را به همراه خواهد داشت.
مدیر کل بنیاد مسکن استان با اشاره به اینکه، ارائه تسهیلات با هدف نوسازی و بهسازی مساکن روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: در این طرح با جمع‌آوری آمار و اطلاعات در نظر داریم تا از وضعیت روستا و خصوصیات کمی و کیفی مساکن روستایی آگاه شویم.
صنعتی منفرد هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگیهای سکونتی و بهداشتی ، برنامه‌ریزی جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاههای اجرایی جهت توسعه و عمران مناطق روستایی و … دانست.
وی از هم استانیهای عزیز ساکن روستاها ، دهیاران و بخشداران درخواست نمود تا جهت تهیه آمار دقیق از مسکن روستاها با ماموران آمارگیری همکاری نمایند، افزود: با مشارکت روستائیان و جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح در این طرح می توان در تهیه و اجرای طرحهای جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستاها و برنامه ریزی ها هدفمند و موثر عمل نمود.

صنعتی منفرد همچنین بر ضرورت همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح دارند و می توانند با تعامل بیشتر با این نهاد ، قدم های موثری در اجرای هر چه بهتر این طرح در سطح استان داشته باشند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد: در سطح استان زنجان، ۹۱ هزار و ۲۶۵ واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا به امروز ۴۷ هزار و ۱۰۹ واحد مسکونی روستایی برابر با ۵۱ درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند از ۶ تا ۹ آذرماه در زنجان
خبر قبلی
آیا می‌شود نرخ یک ارز(مثلا یورو)را افزایش داد و نرخ ارز دیگر(مثلا دلار) را کاهش داد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست