ضرورت تلاش برای افزایش مشارکت خیرین جهت تامین مسکن نیازمندان

ضرورت تلاش برای افزایش مشارکت خیرین جهت تامین مسکن نیازمندان

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان این که تامین تنها ۱۰ درصد هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان در زنجان توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز انجام می شود، گفت: ضروری است جهت افزایش مشارکت مردم و خیرین در تامین مسکن نیازمندان، تلاش بیشتری صورت گیرد و هیات‌امنا باید نسبت به افزایش مشارکت مردم به ۲۰ درصد تا سال آینده، اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در جلسه هیات‌امنای انجمن خیرین مسکن‌ساز استان زنجان با بیان اینکه هنوز بخش قابل توجهی از هزینه‌های احداث مسکن از طریق منابع دولتی تامین می‌شود، اظهار کرد: استفاده از حساب ۱۰۰ امام(ره)، تخفیفات دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظام مهندسی و تخفیفات ناظرین پروژه‌ها همگی جزو کمک‌های دولتی محسوب می شوند درحالیکه باید سعی بر افزایش مشارکت مردم و خیرین در این امر باشد.
وی افزود: ظرفیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی مانند زمین‌های اوقافی برای ارائه خدمات رایگان به محرومین وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد.
خاتمی با بیان اینکه جلب مشارکت مردم و خیرین می‌تواند طی مذاکرات، معرفی و تبلیغات مختلف صورت پذیرد، ادامه داد: این موضوع می‌تواند در صورت نیاز از تریبون‌های نماز جمعه هم اعلام شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تاکید کرد: امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که ۵۰ درصد هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان استان توسط مردم و ۵۰ درصد هم توسط سایر عوامل و با کمکهای دولت تامین شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد ۶ درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در زنجان
خبر قبلی
حکمرانی و عوامل خارجی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست