خیریه های بهزیستی با اخذ مجوز می توانند مشارکت های مردمی جمع آوری کنند

خیریه‌های بهزیستی با اخذ مجوز می‌توانند مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری کنند

 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: خیریه‌های بهزیستی با اخذ مجوز می‌توانند مشارکت های مردمی جمع‌آوری کنند.

به گزارش iهمدلی زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی گفت: در حال حاضر ۷۴ موسسه انتفاعی و غیر انتفاعی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می کنند که حق جلب و جذب مشارکت های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی بدون اخذ مجوز را ندارند. ۷۱ موسسه خیریه بهزیستی بصورت غیر انتفاعی فعالیت می کنندو برای برپائی چادر، جذب مشارکتهای مردمی , صدور قبض ، نصب صندوق ،دریافت کمک های مالی از طریق فضای مجازی بدون دریافت مجوز جلب و جذب از کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی استان زنجان نمی توانند کمک های نقدی و غیر نقدی از مردم دریافت کنند.

وب با تأکید بر هزینه کرد کمک های مردمی جهت بهبود زندگی و معیشت مددجویان خاطر نشان کرد : مردم می توانند با مراجعه به بهزیستی و اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی خود به دفتر مشارکت های مردمی از سو استفاده مراکز غیرمجاز جلوگیری کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: موسسات خیریه می توانند در صورت تقاضا بصورت موردی و موقت برای ایامی مانند عید سعید فطر مجوز جلب و جذب زکات فطره را دریافت کنند.

وی با اشاره به وجود لیست موسسات خیریه مجاز تحت نظارت بهزیستی استان زنجان در سایت این اداره کل به آدرس :www.zanjanbehzisti.ir گفت :اسامی موسسات خیریه و نحوه فعالیت آنها در این سایت درج گردیده است.

محمدی از آغاز طرح ضیافت مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود : بهزیستی با اجرای طرح حامی ، طرح شکرانه سلامت و دریافت کمک های نقدی خیرین زنجانی از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی نزد توسعه بانک تعاون بشماره حساب ۲۱۰۰۹۱۳۴۵۲۴۱۱ آماده دریافت کمک های مردمی با نیت عام و خاص است

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تیرماه ۹۶؛ نخستین جشنواره مد و لباس استان زنجان برگزار می‌شود
خبر قبلی
شورای پنجم و دوئلی به نام سبزه میدان!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست