1. اجتماعی
  2. شهردار زنجان حداکثر طی ۲۰ روز آتی مشخص می‌شود

کد خبر: 1983

شهردار زنجان حداکثر طی ۲۰ روز آتی مشخص می‌شود

 

رئسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر زنجان مشخص شد

شهردار زنجان حداکثر طی ۲۰ روز آتی مشخص می‌شود

فشاری از طیف های سیاسی برای انتخاب شهردار زنجان وجود ندارد

 

 

 

 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مشخص شدن اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: اعضاء و رئسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر زنجان مشخص شده است.

 

سجاد خدایی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان، با بیان اینکه اعضای شورای پنج به لیست ۱۰ نفره برای انتخاب شهردار زنجان رسیده است، اظهار کرد: ۲ منتخب طی روزهای گذشته بررسی و مصاحبه شدند و طی روزهای آتی نفرات دیگر با دریافت رزومه نسبت به بررسی شرایط آن ها اقدام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ فشار، توصیه و تحمیل از اطرافیان و پشت پرده و .. به شورا نشده است. افزود: در جو آرام و صمیمی و کارشناسی در حال بررسی رزومه و دریافت برنامه‌های کاندیداها هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان به رویکرد و نگاه شورای پنجم شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه شورای پنجم برای انتخاب شهردار نگاه کارشناسی و به دور از نگاه جناحی و سیاسی است و اعضای شورا کاملا فنی و کارشناسی شهردار توانمند با قابلیت و معیارهای مشخص را انتخاب می کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه شاخص‌هایی برای انتخاب شهردار توسط شورای پنجم لحاظ شده است، گفت: شاخص مهم در ارزیابی شهردار منتخب شامل سابقه مدیریتی، اجرایی، نگاه اقتصادی به مسائل درآمدی و مدیریت شهری، توجه ویژه به مباحث سرمایه گذاری و استفاده بخش خصوصی در توسعه شهر، شهامت، پاکدستی. تحصیلا مرتبط و بومی بودن جزو شاخص های اصلی بوده و همچنین سابقه شهرداری های کلانشهرها و یا همسطح زنجان نیز مدنظر قرار دارد.

خدایی به رئسای انتخاب شده برای کمیسیون‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عباس راشاد به عنوان رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست، امامعلی دادخواه به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، رحمان احمدی به عنوان کمیسیون امور حقوقی و بودجه، حمید حمیدی به عنوان رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی، کاظم افشارچی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری، اسماعیل دویران به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری و سجادخدایی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری انتخاب شدند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است
خبر قبلی
مجازات آزار و اذیت کودکان مشخص شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست