1. اخبار شهرستان
  2. مدیریت سنتی در شهرداری زنجان حاکم است

کد خبر: 2646

مدیریت سنتی در شهرداری زنجان حاکم است

مدیریت سنتی در شهرداری زنجان حاکم است

درآمدهای پایدار در شهرداری ایجاد نشده

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به وضعیت مدیریتی در بدنه شهرداری اشاره کرد و گفت: مدیریت سنتی در شهرداری زنجان حاکم است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ احمد نصیری در آئین تودیع و معارفه شهردار زنجان، با بیان اینکه مردم از برخوردهای دوگانه در شهرداری ناراضی هستند، اظهار کرد: ساماندهی نظام اداری و منابع انسانی، ایجاد منابع پایدار درآمدی، ارتقای اقتصاد شهری، نهادینه کردن نظارت مستمر، پیگیری پروژه های مهم شهر باید در شهرداری پیگیری شود.

وی اعتماد به شهردار منتخب را منوط به تحقق انتظارات شورا دانست و افزود: اعتماد صورت گرفته به شهردار منتخب تا زمانی خواهد بود که نیازهای مردم، برنامه های توسعه ای شهر و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه درآمدهای پایدار برای شهرداری ایجاد نشده است، اظهار کرد: متاسفانه شهرداری همواره برای تامین درآمدها متکی به دولت و درآمدهای ناپایدار متکی بوده و دست شهرداری در جیب مردم و دولت است.

وی به وضعیت هزینه های جاری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: هزینه های جاری نسبت به هزینه های عمرانی در شهرداری بالا بوده و زمان اجرای پروژه‌ها و توزیع نامتوازن خدمات شهری از مشکلات مهم شهر زنجان محسوب می‌شود که نیازمند توجه است.

نصیری وجود دستفروشان در شهر را یکی از معضلات جدی برشمرد و تاکید کرد: بدهی شهرداری رقم بالایی بوده و مطالبات زیادی نیز از دستگاه های دولتی دارد که درخواست داریم برای تحقق آن تعامل لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان شهردار منتخب را دارای ۱۰ سال تجربه مدیریتی برشمرد و تاکید کرد: رویکرد شورا در انتخاب شهردار سیاسی، جناحی و بومی و غیربومی بودن نبوده و انتخاب گزینه مناسب برای تحقق اهداف توسعه شهر مدنظر قرار داشته است.

وی با بیان اینکه اعتماد صورت گرفته به شهردار منتخب باید منجر به برداشتن گام ها مهم توسعه ای شود، افزود: ایجاد درآمدهای پایدار، تحقق برنامه های توسعه شهر و رفع نیازهای مختلف مردم باید توسط شهردار منتخب پیگیری و محقق شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صادرات نزدیک به ۲ میلیون دلاری شیر و فرآورده های لبنی از استان زنجان
خبر قبلی
شورای پنجم باید به وظایف خود مطابق قانون عمل کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست