1. اخبار استان
  2. مزایای طرح تحول سلامت برای مردم قابل لمس است

کد خبر: 4359

مزایای طرح تحول سلامت برای مردم قابل لمس است

مزایای طرح تحول سلامت برای مردم قابل لمس است

 

 

معاون فرماندار شهرستان طارم اظهار کرد: بزرگترین تحول درمانی کشور در دولت تدبیر و امید اجرای طرح تحول نظام سلامت بود که در نوع خود بی‌نظیر و مزایای آن برای مردم ملموس است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ستار صفری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت شهرستان طارم، اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفق‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است که از دولت یازدهم شروع شده و هم‌اکنون نیز علیرغم تمامی مشکلات و کمبود منابع اعتباری خدمات بی‌نظیری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌دهد.
وی ضمن اشاره به آثار مثبت این طرح و رضایتمندی کامل مردم جامعه از اجرای آن افزود: در شرایطی که بسیاری از بیماران خاص بدلیل تحریم‌ها با مشکلات زیادی مواجه بودند، نابسامانی اقتصادی نیز موجب افزایش سرسام‌آور هزینه‌های دارویی و درمانی آنان بود، با اجرای طرح تحول نظام سلامت آرامشی بر وضعیت بیماران حاکم شد و دیگر خانواده آنان مجبور نبودند که هم درد بیماری را تحمل کنند و هم رنج نداری تامین هزینه دارویی آنان را به دوش بکشند.
معاون فرماندار شهرستان طارم شعار هفته سلامت در سال ۹۷ را شعاری کلی و جامعه‌نگر برشمرد و تصریح کرد: قبل از اینکه شعار ‘پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا’ برای امسال ابلاغ شود، به نوعی دولت در سال ۹۴ با اجرای طرح تحول نظام سلامت، بهداشت و درمان را برای همگان و در همه جا به صورت رایگان به ارمغان آورده است.
صفری تعداد استفاده‌کنندگان از این طرح از طریق بیمه سلامت در کشور را ۱۱ میلیون نفر برشمرد و ادامه داد: در این طرح پرداختی بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی به زیر ۶ درصد کاهش پیدا کرده است و می‌توان اذعان نمود که حتی در دورترین نقاط کشور با استقرار خانه‌های بهداشت افراد روستاهای دوردست هم از این طرح بهره‌مند شد‌ه‌اند.
 شایان ذکر است در این جلسه دکتر فرامرز اسکندری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم نیز گزارشی از برنامه‌های طرح تحول سلامت ارائه و در خصوص شاخص‌های بهداشتی و درمانی شهرستان طارم مطالبی بیان کرد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تدوین سند راهبردی زنان و خانواده استان‌ زنجان
خبر قبلی
ارتباط شهر زنجان با باغات و رودخانه زنجانرود احیا شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست