روز پنجشنبه در استان زنجان صورت می گیرد؛

واحد فرآوری توتون و تنباکوی شرکت جی تی آی افتتاح می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، واحد فرآوری توتون شرکت جی تی آی پارسیان با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریال در استان زنجان ، توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

به گزارش همدلی زنجان؛ ناصر فغفوری اظهار داشت: این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان به شمار می رود ، اقدام به فرآوری انواع توتون و تنباکو در شهرستان سلطانیه خواهد کرد.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۸ آغاز گردید که هم اکنون آماده بهره برداری می باشد. ظرفیت تولید این پروژه سالانه ۲۵۰۰۰ تن پیش بینی شده است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر در استان فراهم می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از جمله مزایای این طرح را مزایای طرح کاهش واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سیگارت ، کنترل کیفی بیشتر ، ایجاد ارزش افزوده بالاتر، انتقال دانش فنی فرآوری توتون دانست و افزود: راه اندازی این طرح صرفه جویی ارزی به میزان ۱۴ میلیون دلار را برای کشور در پی خواهد داشت.

شرکت جی تی آی پارسیان در زمینه تولید انواع محصول دخانی در شهرستان سلطانیه مستقر و با سرمایه گذاری خارجی در حال فعالیت و اجرای طرح جدید می باشد. این شرکت که در سال ۱۳۸۹ راه اندازی و در سال ۱۳۹۲ به سرمایه گذار خارجی (شرکت جی تی آی ژاپن ) واگذار گردید ، هم اکنون با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۶۰۰ نفر ، غیر مستقیم ۱۴۰۰ نفر و ظرفیت تولید ۳۰ میلیارد نخ در سال توانسته بیشترین سهم بازار محصولات دخانی کشور را به خود اختصاص دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان به قطب صنایع شوینده کشور تبدیل می شود
خبر قبلی
درختان بریده شده در میدان ۱۵ خرداد خشک شده بودند/مرخصی ۳ روزه گرفته ام
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست