پرونده‌ تخلف برای یکی از معادن استان زنجان تشکیل شده است +صوت + فیلم

نائب‌رئیس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: پرونده نسبتا سنگینی در خصوص یکی از معادن استان زنجان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد:جزئیات این پرونده فعلا قابل تشریح نیست که بعد از بررسی های لازم در خصوص آن اطلاع رسانی می شود.

وی در خصوص اعلام طرفداری و فعالیت نمایندگان مجلس با کاندیداری خاص ریاست جمهوری، افزود: در ادوار گذشته این موارد وجود داشته و این موضوع مسئله جدیدی نیست. نماینده نیز به عنوان یک شهروند می تواند طرفدار فرد خاصی باشد و این موضوع مغایر با قانون نیست. دولت آینده هر دولتی باشد وظایف نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان استانی مربوطه در خصوص تیزآب و کشمش و خرید تضمینی آن کوتاهی دارند و این موضوع را به مردم گفتیم. به متولیان در این خصوص هشدار می دهیم که باید از فعالان این حوزه حمایت شود. مسئولان وزارت جهادکشاوری در این خصوص کوتاهی دارند و با وزیر اتمام حجت کردم.

 

 

وی به موضوع سهام عدالت اشاره کرد و گفت: طرح تحقیق و تفحص در این خصوص به صورت جدی باید صورت گیرد. احساس می کنیم حق مردم تضییع شده است که باید حق مردم احیا شود. سهام عدالت اشکالات زیادی داشته و از ابتدا، عملکرد دولت در سهام عدالت شفاف نبود.

شجاعی در خصوص موضوع سیلی نماینده سبزوار به سرباز راهور و آخرین وضعیت آن نیز گفت: با توجه به طرح دعوی در این خصوص رسیدگی قضایی در مراجع متولی در حال انجام است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جوامع محلی با نیروهای اطفاء حریق منابع طبیعی در هنگام آتش سوزی همکاری کنند
خبر قبلی
ما به سمت هیچ کدام می رویم!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست