1. اخبار استان
  2.  آب رسانی به ۲۳۰ روستای استان زنجان در دولت سیزدهم

کد خبر: 33998

 آب رسانی به ۲۳۰ روستای استان زنجان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به ۵۱۰ روستای استان زنجان در دولت سیزدهم برنامه ریزی و تاکنون ۲۳۰ روستا آبرسانی شد و ۲۸۰ روستا نیز در نوبت آبرسانی قرار دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی محمد نادرخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: امسال ۲۷۰ پروژه آبرسانی روستایی در استان زنجان در برنامه اجرا قرار دارد که ۱۷۰ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: به دلیل تغییر وضعیت بارش ها و کاهش بارندگی ها در سال آبی جاری تعداد ۵۰ روستا نیز به ۲۸۰ روستای نیازمند آبرسانی در استان افزوده شده است که با برنامه ریزی های انجام شده در کوتاه مدت و میان مدت مشکل آب آشامیدنی این روستاها حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: این ۳۳۰ روستا در چهار اولویت روستاهای دارای مشکل دائمی، فصلی، روستاهای فاقد تاسیسات و روستاهای دارای شبکه فرسوده، آبرسانی می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از مجموع ۲۱ شهر استان هشت شهر دارای تنش آبی بودند، گفت: با حفر و تجهیز ۳۵ حلقه چاه طی سال گذشته و امسال، مشکل تنش آبی در این شهرها برطرف شد.

نادرخانی گفت: به رغم کاهش ورودی آب به سدهای استان با مدیریت تقاضا به جای مدیریت تامین، بخش عمده ای از مشکل کم آبی در شهرها و روستاهای استان رفع شده است که با استمرار این روند شاهد کاهش بیشتر مشکلات در این بخش خواهیم بود.

وی یادآور شد: اصلاح رفتار مشترکین، استفاده از تجهیزات کاهنده، شناسایی انشعابات غیرمجاز و تحقق مصرف بهینه آب از جمله مصادیق مدیریت مصرف است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری
خبر قبلی
۱۶ هزار هنرمند زنجانی در صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست