بارش باران، برف و مه در جاده‌های استان/رانندگان احتیاط کنند

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از بارش برف و باران در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمد محمدی، رییس اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: تمام محورها باز بوده و تردد عادی و روان در جریان است.

وی از بارش برف همراه با مه موضعی در ارتفاعات کوهستانی محورهای زنجان – طارم ، زنجان – تهم – چورزق، ابهر- خدابنده خبر داد و گفت: همراه‌ داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی الزامی است.

محمدی ادامه داد: وضعیت جوی جاده در آزادراه زنجان – تبریز، ترانزیت زنجان – میانه، سلطانیه_قیدار_همدان و محور زنجان_ارمغانخانه بارانی است. مه موضعی همراه با بارش پراکنده برف در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین، زنجان- بیجار، زنجان_دندی_تخت سلیمان را فرا گرفته است و رانندگان برای ایجاد دید افقی بهتر از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ و یا از طریق وب سایت ۱۴۱.ir از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بررسی راه های توسعه همکاری تجاری زنجان با روسیه
خبر قبلی
حل مسائل اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی زنجان در حال پیگیری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست