مدیرکل کمیته امداد استان زنجان؛

برای دانش آموزان تحت حمایت بسته های تحصیلی تهیه و تحویل می شود

بیش از ۷۲۰۰ دانش آموز مستعد تحت حمایت از خدمات تحصیلی، آموزشی، فکری وفرهنگی کمیته امداد استان زنجان بهره مند هستند، که برنامه ریزی شده است تا زمینه بهره مندی دانش آموزان عزیز تحت حمایت از بسته های فرهنگی وتحصیلی قبل از بازگشایی مدارس فراهم شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ روح‌اله صالحی در دیدار با حجت الاسلام موسوی امام جمعه گرماب با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی وتحصیلی این نهاد گفت: ارائه خدمات فرهنگی، تحصیلی و آموزشی در قالب خدمات فکری و فرهنگی از برنامه های مهم کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف است.

وی افزود: مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد زمینه سازی برای ارائه خدمات موثر وهدفمند به مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمندرا بیش از پیش فراهم می نماید.

صالحی با بیان اینکه نقش مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی کمیته امداد در زمینه سازی برای مشارکت مردم در برنامه های اجرایی این نهاد کاملاً اثر بخش هست، ادامه داد: همکاری خوب مراکز نیکوکاری این نهاد را درخدمت رسانی به نیازمندان یاری می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: بیش از ۷۲۰۰ دانش آموز مستعد تحت حمایت  از خدمات تحصیلی، آموزشی، فکری وفرهنگی این نهاد بهره مند هستند، که برنامه ریزی شده است تا زمینه بهره مندی تمامی این دانش آموزان عزیز تحت حمایت از بسته های فرهنگی وتحصیلی قبل از بازگشایی مدارس فراهم شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آغاز مرمت و احیای عمارت تاریخی خدیوی
خبر قبلی
اروپا چگونه بحران گاز را مدیریت کرد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست