تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات گاز رسانی روستایی سفر رییس جمهور به زنجان

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد مصوبات گاز رسانی به روستاهای استان زنجان در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رحیم سلیمانی‌نژاد با بیان این مطلب، اظهار کرد: در دور نخست سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان زنجان، اجرای  ۳۸ طرح روستایی و دو طرح صنعتی در قالب دو مصوبه برای شرکت گاز زنجان به تصویب رسید. مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان  ۲ دسته کلی شامل گاز رسانی به ۳۸ روستا بود که به صورت ۱۰۰ در صدی به بهره برداری رسیده و دسته دوم نیز مصوبه تامین گاز ۲ شهرک صنعتی استان بود که در حال تکمیل پروژه است.

وی با اشاره به اینکه با تحقق مصوبات روستایی در حال حاضر همه روستاهای مورد نظر به شبکه گاز رسانی متصل شده و از خدمات گاز رسانی بهره مند می‌شوند، افزود: برای تکمیل گازرسانی ۳۸ روستای استان ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۶۰ درصدی مصوبات صنعتی خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اکنون شهرک صنعتی افق ابهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

وی دیگر مصوبه صنعتی سفر رییس جمهور به استان زنجان را گاز رسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان اعلام کرد و افزود: مجوز امکان سنجی گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان از ستاد شرکت ملی گاز ایران اخذ شده و در حال حاضر فقط فاز اول آن به بهره برداری رسیده و تأمین زیرساخت مربوط به کل شهرک، منوط به اخذ مصوبه انشعاب از خط اصلی که مراتب در دست اقدام قرار دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری زنجان افتتاح شد
خبر قبلی
کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه های مسکن ملی زنجان از ۲۳ درصد به ۱۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست