1. اجتماعی
  2. جامعه نیاز به امید دارد

کد خبر: 25439

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

جامعه نیاز به امید دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به لزوم توجه به افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: اکنون جامعه نیاز به امید دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در  مراسم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و گفت: در مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب هیچ موضوعی به اندازه فرهنگ برجسته نیست.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، فرهنگی بوده، افزود: اکنون خیلی از کشورها در صدد الگوگیری از انقلاب اسلامی هستند از این جهت دشمن از همان روز اول بنا را بر مقابله با انقلاب اسلامی گذاشت چون این انقلاب توانست مکاتب مختلف را تحت الشعاع خود قرار دهد.

معاون استاندار زنجان افزود: در واقع مشکل اصلی دشمنان تفکر فرهنگی ناشی از انقلاب اسلامی است و سعی کردند با انواع توطئه، ترور و تحریم در سیر حرکتی انقلاب اسلامی وقفه ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اکنون دشمنان انقلاب اسلامی بحث استحاله فرهنگی به صورت جدی شروع کرده اند، اظهار داشت: دشمن چون در جنک سخت شکست خورده، دنبال تغییر رفتار از طریق تغییر در باورها است، از این جهت از طریق فضای مجازی در تلاش هستند تا نسل جدید ما را به چالش بکشند و انقطاع نسلی ایجاد کنند.

رفیعی تصریح کرد: با وجود رویش های انقلاب اسلامی، ولی همچنان جای کار بسیار زیادی داریم و صرفا نباید در موضع انفعالی و دفاعی در برابر هجمه فرهنگی دشمن باشیم.

وی با بیان اینکه ما به لحاظ تاریخی دچار شکاف هستیم، گفت: دشمن بر این شکاف ها سوار شده و در صدد ایجاد چالش های هویتی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بر اصول مشترک، میان همه مردم در جهت تقویت هویت دینی و انقلابی همت کنیم تا تاثیر اقدامات دشمن را به حداقل برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم برنامه ریزی برای تهیه اطلس فرهنگی استان و شناخت نقاط قوت و ظرفیت ها اشاره کرد و افزود: ما در استان زنجان شاهد انسجام از جهت قومی و مذهبی هستیم و این از مزیت های استان محسوب می شود.

گفتنی است در این مراسم؛ امرالله حسنی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سند آمایش زنجان؛ اهمیت و ضرورت‌ها
خبر قبلی
آببر زنجان لرزید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست