عده ای عمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند

عده ای عمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند

رویکرد مدیریت استان، حمایت از سرمایه‌گذاران است

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، با بیان اینکه برخی در مناسبت‌ها و شرایط زمانی مختلف، تلاش می‌کنند القای نامناسبی از فضای  استان داشته باشند، گفت:  عده‌ای عمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، با بیان اینکه متاسفانه این فضا توسط برخی افراد هر روز نسبت به گذشته در حال تشدید شدن است، اظهار کرد: مسئولان استان با همراهی نهادهای مربوطه، این فضا را رصد می‌ کنند.

وی با بیان اینکه ادعا نداریم که فضای ایده آل اقتصادی در استان وجود دارد، افزود: رویکرد مدیریت استان حمایت از سرمایه گذاران و توسعه بخش تولید و اشتغال استان بوده و در این راستا برنامه ریزی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این افراد تلاش دارند تا نشان دهند که مدیریت استان، مخالف سرمایه گذاری و یا حمایت از سرمایه گذاران مختلف است که این موضوع، قویاً تکذیب و رد می ‌شود، اظهار کرد: تمامی مسئولان استان باید برای به نتیجه رسیدن پروژه های حوزه سرمایه گذاری استان، تلاش کرده و به رونق تولید و اشتغال در سطح اقتصاد استان تمرکز نمایند.

وی با اشاره به پروژه پایانه صادراتی استان، تاکید کرد: این پروژه، حدود ۹ سال است که در استان، روند اجرایی خود را آغاز کرده و البته تاکنون، تکلیف آن نیز معین نشده است؛ به گونه ای که اگر در سالجاری این پروژه فعالیت داشت، می توانست مازاد سیب تولیدی کشور را با ارزش افزوده بالا صادر کرده و یا به صورت مناسبی، انبار کند.
وی از تمامی نهادها از جمله شهرداری زنجان خواست برای تسریع و کاهش مشکلات حوزه صادرات تلاش کنند و اظهار کرد: باید در چارچوب قوانین، مسائل و مشکلات اقتصادی استان را پیگیری کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معلولین ایجرودی از انشعابات رایگان انرژی بهره‌مند شدند
خبر قبلی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست