1. اخبار استان
  2. توجه ویژه به فضای نمازخانه ها در  مجتمع های خدماتی رفاهی

کد خبر: 11696

توجه ویژه به فضای نمازخانه ها در  مجتمع های خدماتی رفاهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بر توجه ویژه به نمازخانه‌ها و شرایط بهداشتی مطلوب در مجتمع های خدماتی رفاهی استان از سوی مالکان آن ها تاکید کرد.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ عبدالحسین علی‌اکبری درسمینارآموزشی ارتقا سطح کیفی خدمات مجمتع های خدماتی رفاهی استان زنجان با رویکردهای نوین که با حضورمالکان مجتمع هابرگزارشد، اظهار کرد:  در صورت برطرف نشدن  کم و کاستی های تجهیزات نمازخانه ها و بی توجهی مسئولان مجتمع ها به ایجاد شرایط بهداشتی هیچ ملاحظه و چشم پوشی نخواهیم داشت.  می‌بایست در مدت زمان تعیین شده اقدامات مورد نظر برای افزایش فضای نمازخانه و شرایط بهداشتی لازم از سوی مالکان فراهم  شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای  استان زنجان، افزود: درحال حاضر ۲۲ مجتمع درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعال هستند و ۲۰ مجتمع دیگر نیزدرحال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان به صورت دوره‌ای، متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آنها بازدید انجام می شود، اظهار کرد: افزایش استفاده از این مجتمع ها توسط کاربران جاده ای و ارائه خدمات مطلوب توسط آنها ارتقاء ایمنی تردد در جاده های استان را به همراه خواهد داشت.

علی اکبری گفت: در حال حاضر تعداد مجتمع های بهره برداری شده دراستان زنجان، با توجه به وسعت و طول راه‌های استان، ازوضعیت مطلوب برخوردار است.

  این مقام مسئول یادآور شد: سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است تا ضمن توسعه این مراکز و تجمیع خدمات در طول محورهای مواصلاتی، بهبود ایمنی تردد و افزایش رضایتمندی مسافران، فراهم شود.

 گفتنی است دوره  آموزشی ارتقا سطح کیفی خدمات مجمتع های خدماتی رفاهی استان زنجان با حضور مسئولان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای و مجتمع داران استان به مدت یک روز درمجتمع شهر آفتاب ابهر برگزارشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شد
خبر قبلی
زنجان، پیش‌رو در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست