1. اجتماعی
  2. مربیان آموزشی هلال احمر زنجان رشد ۵۳ درصدی یافت

کد خبر: 31297

مربیان آموزشی هلال احمر زنجان رشد ۵۳ درصدی یافت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مربیان افتخاری آموزشی هلال احمر این استان رشد ۵۳ درصدی یافت.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  حکمت اله هاشمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مربیان افتخاری و داوطلب در هلال احمر یکی از بزرگترین سرمایه های انسانی بازوان توانای این مجموعه در امر آموزش محسوب می‌شوند.

وی یادآوری کرد: نقش مربیان در ارتقای سطح آگاهی عموم مردم بسیار حائز اهمیت است با توجه به اینکه آموزش ها توسط این نیروها ارائه و منجر تربیت امدادگران و نجاتگران و در نهایت
نجات جان انسان ها می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت : بر همین اساس در تلاش برای افزایش تعداد مربیان افتخاری در این مجموعه هستیم که اقدام به برگزاری دوره های مختلف تربیت مربی کرده ایم.

هاشمی ادامه داد: دوره های تربیت مربی پایه داوطلبی با مشارکت ۱۰۰ نفر و کمک های اولیه نیز با مشارکت ۶۶ نفر از امدادگران، داوطلبان و اعضای جوانان برگزار شد.

وی اظهارداشت: از این تعداد شرکت کننده ۸۸ نفر در آزمون عملی و کتبی روش تدریس پایه داوطلبی و کمک های اولیه نمره قبولی را کسب و به تعداد مربیان افتخاری هلال احمر استان زنجان اضافه شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال هلال احمر استان ۱۶۵ مربی افتخاری داشت که در حال حاضر این تعداد به ۲۵۳ نفر افزایش رسیده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر از بین معلمان آموزش و پرورش استان زنجان در حال تربیت مربی هستیم، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر دوره تربیت مربی پایه داوطلبی با مشارکت ۲۸۰ نفر از فرهنگیان استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این تعداد شرکت کننده ضمن گذراندن دوره های عمومی و مقدماتی در پایان شهریور در آزمون مربیگری پایه داوطلبی شرکت خواهند کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بین ۲۸۰ نفر نیز افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند به تعداد مربیان هلال احمر استان اضافه خواهند شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است
خبر قبلی
محسن افشارچی، استاندار منتخب کشور شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست