1. اخبار شهرستان
  2. مقام نخست کشوری در تولید زیتون، افتخار طارم است

کد خبر: 3609

مقام نخست کشوری در تولید زیتون، افتخار طارم است

مقام نخست کشوری در تولید زیتون، افتخار طارم است

 

 

 

فرماندار شهرستان طارم عنوان کرد؛ مقام اول کشوری در تولید زیتون افتخار طارم است و در سایه تلاش و همت جوانان و کشاورزان توانمند شهرستان محقق شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ علی باقری در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه پروژه های بخش مرکزی که در روستای تشویر با حضور  تعدادی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی و اهالی روستا برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حالی وارد ۴۰ سالگی انقلاب می شویم که خدمات نظام جمهوری اسلامی در جای جای ایران به وضوح ملموس است.

وی افزود: خدمات نظام در شهرستان طارم برجسته بوده و توسعه اقتصادی را مهمترین خدمت نظام در طارم است.

باقری ادامه داد: قبل از انقلاب عمده محصول تولیدی گندم بود و تنها ۱۰۰۰ هکتار باغ زیتون در طارم وجود داشت ولی امروز سرمایه گذاری نظام و همت مردم ۴۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در منطقه تولید و به فروش می رسد.

فرماندار طارم توسعه راه های ارتباطی، توسعه گازرسانی و صنایع تبدیلی را از اولویت های مهم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: اگر این مشکلات برطرف شود، توسعه شهرستان با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

باقری افزود: روستای تشویر به جهت مرکزیت و تلاش و کوشش مردم یک منطقه درحال توسعه در طارم است و مردم این روستا در تولید، فرآوری و تجارت محصولات بویژه سیر و زیتون حضور فعال دارند.

این مقام مسئول پیگیری مستمر تکمیل راه های ارتباطی در دست ساخت شهرستان، افزایش گازرسانی از ۱۰ درصد در آغاز دولت یازدهم به ۱۰۰ درصد شهری و ۸۰ درصدی روستایی را از جمله اقدامات انجام شده عنوان نمود.

وی درخصوص ایجاد ناحیه صنعتی روستای تشویر گفت: با پایان اخذ استعلامات در سال ۹۶، اراضی جهت احداث سایت کارگاهی و بازارچه عرضه محصولات در سال ۹۷ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار طارم همچنین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا اشاره نمود و گفت: بهره برداری از یک خانه بهداشت و درمانگاه در حال ساخت روستا از جمله خدمات ارائه شده در این حوزه است.

مقام عالی دولت در شهرستان از تخصیص ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی اعتبار به دهیاریهای طارم خبر داد و گفت: با افزایش اعتبارات، خدمات رسانی به روستاها بیشتر خواهد شد.

فرماندار طارم پیگیری حل مشکل آب شرب، تخصیص اعتبار جهت تکمیل مدرسه نیمه کاره، اجرای مستمر طرح هادی و تخصیص اعتبار و مکان یابی مجموعه ورزشی روستا را از اقدامات انجام شده جهت محقق کردن خواسته های مردم روستا عنوان نمود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مراکز خرید و فروش خودرو در زنجان ساماندهی می‌شود
خبر قبلی
تقاطع‎های هوشمند زنجان افزایش می‌یابد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست