1. اجتماعی
  2. نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان افتتاح می‌شود

کد خبر: 1606

نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان افتتاح می‌شود

نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان افتتاح می‌شود

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان

 

مسئول ستاد اجرایی همایش رضوی از ایجاد نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان خبر داد.

 

به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی، در اولین جلسه ستاد اجرایی همایش رضوی در زنجان با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان سفر می کند، اظهار کرد: این سفر برای شرکت در دومین همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی خواهد بود که نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان نیز افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این برنامه اعلام کرد: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش، افتتاح نمایشگاه عکس‌های قدیمی از سفر به مشهد، رونمایی از سه جلد کتاب “دانشنامه امام رضا(ع)” و افتتاح نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان اتفاق خواهد افتاد.

 وی ادامه داد: همایش از صبح روز پنج‌شنبه، پنجم مردادماه آغاز به کار کرده و ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خوش‌‌آمدگویی داشته، سپس گزارش دبیر علمی همایش از سوی دکتر تورج عقدایی، یکی از اعضای کمیته داوری قرائت شده، سخنرانی امام جمعه موقت زنجان و ارائه مقاله از سوی ۶ نفر از برگزیدگان این همایش از دیگر برنامه‌های نوبت صبح همایش است.

وی با اشاره با برنامه بعد از ظهر این همایش نیز گفت: سخنران اصلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و سخنرانی امام جمعه، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های نوبت بعد از ظهر این همایش است.

جعفر محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به برنامه سفر وزیر به زنجان گفت: دیدار با امام جمعه، شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با استاندار و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان از برنامه‌های نوبت صبح وزیر در سفر به زنجان خواهد بود.

به گفته وی در نوبت عصر نیز بازدید از مرکز مهرانه و حضور در مراسم اختتامیه دومین همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی از دیگر برنامه‌های سفر دکتر صالحی امیری به زنجان است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کارگاه‌های مهارتی فناوری نانو در زنجان راه انداری می‌شود
خبر قبلی
کشف ۵۶ کیلو گرم تریاک در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست