1. اخبار استان
  2. کسب علامت استاندارد توسط شرکت راشا کاسپین ایرانیان

کد خبر: 24532

کسب علامت استاندارد توسط شرکت راشا کاسپین ایرانیان

امروز مدیر کل استاندارد استان زنجان با حضور در شرکت راشا کاسپین ایرانیان علامت استاندارد سازمان استاندارد را به مدیران این شرکت ارائه داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان به همراه کارشناسان تدوین استاندارد این اداره کل امروز با حضور در مجتمع راشا کاسپین ایرانیان با مدیران این واحد تولیدی دیدار و از بخش های مختلف آن نیز بازدید کردند.

بعد از این بازدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری توسط مدیرکل استاندارد استان زنجان به واحد تولیدی مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان اعطا شد. مدیرکل استاندارد استان زنجان از بخش های مختلف خطوط تولید، آزمایشگاه های تخصصی، انبار و پروژه های این مجتمع بازدید کرد و مدیران شرکت در خصوص مسائل فنی تولید و پروسه های تولید محصول کاغذ و مقوا توضیحات لازم را ارائه دادند.

یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این بازدید سختگیری مدیران شرکت در رعایت استانداردهای کیفی مراحل مختلف تولید از ابتدا تا خروجی نهایی محصول بود که مورد توجه مدیرکل استاندارد استان زنجان قرار گرفت.

داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان در این بازدید با بیان اینکه شاهد کنترل کیفیت در بخش های مختلف خط تولید این شرکت هستیم، اظهار کرد: توجه جدی به کنترل کیفیت در تمامی مراحل خط تولید این مجتمع تولیدی نشان دهنده اهمیت دادن به مشتری است. اینکه مدیران این شرکت به برند و محصول تولیدی خود اهمیت می دهند و کیفیت محصول برایشان حائز اهمیت زیادی است تا مصرف کننده رضایت کامل را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در این شرکت رهگیری محصولات به فروش رفته است، افزود: تمامی سوابق تولید بر روی محصولات درج می شود و هر محصولی یک کد اختصاصی دارد که کیفیت و پروسه تولید آن کاملا رهگیری می شود. این موضوع گویای توجه به جلب رضایت مشتری و رویکرد مترقی مدیران این شرکت به محصول تولیدی است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه محصولات تولیدی این شرکت با فرایند بازیافت تولید می شود، تاکید کرد: این رویکرد موجب جلوگیری از قطع میلیون ها درخت برای تولید کاغذ در کشور می شود و اقدامی مهم در راستای حفاظت از محیط زیست محسوب می شود. توجه به محیط زیست و موضوع بازیافت قابل تقدیر است.

وی تجهیزات آزمایشگاهی و ماشین آلاتی این مجتمع تولیدی را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: واحدهای مختلف تولید کاغذ در کشور را بازدید کرده ام اما این شرکت دارای تجهیزات کیفی بسیار خوبی است که نمونه آن را در واحدهای دیگر ندیده ام.

اشکانی‌پور صدور نخستین پروانه علامت استاندارد این واحد تولیدی را مثبت اررزیابی کرد و یادآور شد: اقدامات موثری در این واحد برای دریافت علامت استاندارد صورت گرفته است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معبر داخل پادگان سال آتی زیربار ترافیک می رود + فیلم
خبر قبلی
خاتمی نماینده ماهنشان عضو کمیسیون تلفیق بودجه شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست