1. اجتماعی
  2. ۴۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان زنجان افزوده شده است

کد خبر: 1829

۴۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان زنجان افزوده شده است

۴۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان زنجان افزوده شده است

پوشش ۱۰۰ درصدی مردم روستایی استان از خدمات بیمه

 

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان بیشترین بهره را در طرح تحول سلامت برده است، گفت: در چهار سال دولت یازدهم ۴۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان زنجان افزوده شد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه خبری استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در بازدید و دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان به مناسب سالروز تاسیس بیمه سلامت، با بیان اینکه نگاه وزیر بهداشت به مسائل بهداشتی و درمان استان مثبت و توسعه‌ای بوده است، اظهار کرد: در کنار توسعه تخت های بیمارستانی شاهد افزایش ۴۲ تخت ویژه در بیمارستان های استان نیز بودیم که این تعداد تخت ها در استان به ۸۴ تخت ویژه رسیده است.

وی با بیان اینکه اتاق های ویژه زایمان(ldr) در استان توسعه یافته است، افزود: اتاق های زایمان در گذشته مطابق با شان و منزلت بانوان ایرانی نبود که هم اینک در ۷۹ نقطه استان برای محیط های درمانی این امکان فراهم شده است.

استاندار زنجان از پوشش ۱۰۰ درصدی روستائیان استان زنجان از خدمات بیمه ای مختلف خبر داد و تاکید کرد: امروز هیچ روستایی نداریم که سهمی از خدمات بیمه ای نداشته باشد و این مصداق تحقق بندهای تکلیفی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که خدمات درمانی و سلامت را برای جامعه تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر از خدمات طرح تحول سلامت بهره مند می شوند، افزود: این در حالی است که کشور در دهه ۶۰ متکی به پزشکان و متخصصان خارجی بود و شهروندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند نبودند.

درویش امیری توسعه بهداشت و درمان در کشور را یادآور شد و اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی کانون و پایگاه مهم درمانی در منطقه شده بسیاری از خدمات و تولیدات علمی در حوزه دانش نامحدود پزشکی به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود که افتخار بزرگی برای کشور محسوب می شود.

استاندار زنجان از پوشش ۴۵۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه خبر داد و گفت: ۹۲ درصد مراکز درمانی، خدماتی و بهداشتی استان با بیمه طرف قرار داد بوده و خدمات مورد نیاز خود را به اقشار مختلف جامعه اعم از شهری و روستایی ارائه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت شهید مدافع حرم اشاره کرد و یادآور شد: این واقعه موجب تداعی واقعه عاشورا برای ایرانیان شد با این تفات کرد در واقعه عاشورا یک معصوم و امام شهید شد. امیدواریم بساط داعشیان و جنایتکاران حامی آن ها از منطقه برچیده شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهره‌برداری از ۴۴۴ طرح روستایی دام و طیور در استان زنجان
خبر قبلی
۴۹ درصد بیمه شدگان استان بیمه تامین اجتماعی دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست