1. اخبار شهرستان
  2. آتش سوزی سوله ورزشی زنجان خسارت جانی نداشت

کد خبر: 8511

آتش سوزی سوله ورزشی زنجان خسارت جانی نداشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: عوامل این نیرو با امداد رسانی بهنگام مانع گسترش آتش سوزی در سوله ورزشی در حال احداث شهر زنجان شدند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید حمید موسوی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه به سامانه ۱۲۲ آتش نشانی شهر زنجان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲ و چهار به محل حادثه واقع در خیابان بعثت اعزام شدند.
وی اظهار داشت: علت این حادثه بدلیل فعالیت جوشکاری و وجود مواد اشتعالزا از قبیل کف پوش ها بود که چرقه ناشی از فعالیت به گستردگی اتش سوزی منجر شده بود.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: آتش نشانان از ایستگاههای یاد شده در مدت سه دقیقه به محل حادثه رسیدند و در مدت کوتاهی آتش را مهار و خاموش کردند.
وی خاطر نشان کرد: حضور به موقع آتش نشانان مانع از گسترش بیشتر اتش به مناطق دیگر شد بررسی ها نشان می دهد بی احتیاطی در حین انجام کار از علل عمده بروز این حادثه بوده است.
هم اکنون ۶ ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف شهر زنجان هنگام بروز حوادث و سوانح مختلف خدمات رسانی می کنند و با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته جانمایی ۲ ایستگاه دیگر در گلشهر کاظمیه و محور داودقلی و دلجویی نیز پیش بینی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اقتصاد شهری در طرح بازنگری جامع شهرها مورد توجه باشد
خبر قبلی
بهره برداری از ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست