1. اخبار استان
  2. آغاز عملیات اجرایی ۴۱ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان

کد خبر: 5713

آغاز عملیات اجرایی ۴۱ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان

آغاز عملیات اجرایی ۴۱ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان

 

 

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی فاضلاب در شهر زنجان به طول ۴۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرک های بهارستان ، لاله ، منظریه ، اراضی پائین کوه ، شرق انصاریه و شهریار اجرایی می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در ۵ ماهه سال جاری درشهر های دندی ، ماهنشان ، خرمدره ، و ارمغانخانه بیش از ۷ کیلومتر عملیات لوله گذاری فاضلاب انجام شده است که از کل اعتبار مصوب سال ۹۷ به میزان ۱۱۸ میلیارد ریالی برای این پروژه ها تا کنون ۶۴ میلبیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی گفت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرک زیبا شهر زنجان نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به طول ۹.۴ کیلومتر در دست اقدام است که تا کنون بیش از ۳.۱ کیلومتر آن لوله گذاری شده است.

جزء قاسمی بخش فاضلاب را جزو اولویت های طرح های اجرایی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرده و افزود: با بهره مندی ۱۰۰ درصدی شهروندان از خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر های استان شاهد روند توسعه پایداری شهری در این مناطق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توسعه صنعت فاضلاب در هر کشوری یکی از شاخصه های میزان توسعه یافتگی آن کشور محسوب می شود که در این راستا شرکت آب و فاضلاب ایران برنامه های جامع و مدوّنی را جهت اجرای کامل شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر های کشور تنظیم کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دلار به ۴۰ هزار تومان و تورم به ۶۰ تا ۸۰ درصد می‌رسد
خبر قبلی
نقش اقتصاددانان قلابی در ترویج خرافه گرایی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست