1. اخبار استان
  2.  آماده سازی شهر زنجان برای تبلیغات کاندیداها

کد خبر: 21856

 آماده سازی شهر زنجان برای تبلیغات کاندیداها

شهردار زنجان با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آلودگی بصری جداره‌های شهری سازه‌های مناسب تبلیغات انتخاباتی در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود، گفت: سازه‌های تبلیغاتی به تعداد کافی در نظر گرفته شده و بر حسب ضرورت در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حبیب یگانه با درخواست از ستادهای کاندیداهای انتخابات برای بهره‌گیری از فضاهای در نظر گرفته شده برای تبلیغات و جلوگیری از آلودگی بصری سطح شهر اظهار داشت: در ادوار گذشته انتخابات و در ایام تبلیغات کاندیداها شاهد آلودگی بصری جداره‌های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر می‌کند.

وی افزود: در این راستا نصب سازه‌های مناسب تبلیغات انتخاباتی در دستور کار قرار گرفته و بر اساس نیاز در سطح شهر نصب می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه محدودیتی در نصب این سازه‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: حدود چهار برابر تعداد سازه‌های دوره‌های قبل پیش بینی شده و بر حسب ضرورت در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این سازه‌ها نصب شده اما چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازه‌ها هنوز نصب نشده است، بیان کرد: با آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همه این سازه‌ها در نقاط محتلف شهر نصب و عملیاتی خواهند شد.

یگانه با بیان اینکه سازه‌های تبلیغاتی با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود می آید، توزیع و نصب می‌شوند، ادامه داد: تعدادی از سازه‌ها جانمایی شده که بزودی نصب می‌شوند و به صورت تدریجی اگر مورد اقبال ستادهای انتخاباتی قرار بگیرند و تقاضا و تبلیغات بیشتر شود نصب سازه‌ها را تقویت کرده و تعداد بیشتری نصب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیازی که در انتخابات دوره‎های قبل وجود داشته وضعیت برآورد شده و نصب چهار برابر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از ستادهای کاندیداها تقاضا داریم که از سازه‌های در نظر گرفته شده برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر با چسباندن تبلیغات لطمه و آسیب وارد نکنند.

شهردار زنجان افزود: این آمادگی در شهرداری زنجان وجود دارد تا هر اندازه که نیاز باشد تعداد این سازه‌ها در سطح شهر را افزایش دهیم که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده و همکاری کاندیداها و ستادهای انتخاباتی شاهد آلودگی بصری کمتری در سطح شهر باشیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساخت کوچک‌ترین ظرف دیزی و قابلمه مسی توسط هنرمند زنجانی
خبر قبلی
دمای هوای استان زنجان افزایش می یابد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست